تابناک هرمزگان- تعمیرات و بهسازی پل‌ها شامل تعویض دال‌های فرسوده ، لایه روبی و تظیم بستر ، تعمیرات دستگاه‌های  هدایت آب ، مرمت قرنیز و نرده پل‌ها و احداث رادیه و برید می‌باشد.
کد خبر: ۶۶۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 04 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، میرداد میردادی معاون راهداری اعلام کرد: که از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 پل بزرگ در جاده‌های این استان تعمیر و بهسازی شده است.

همچنین معاون راهداری افزود: تعمیرات و بهسازی پل‌ها شامل تعویض دال‌های فرسوده ، لایه روبی و تظیم بستر ، تعمیرات دستگاه‌های  هدایت آب ، مرمت قرنیز و نرده پل‌ها و احداث رادیه و برید می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین پل‌هایی که در دستور کار قرار داشت پل دهستان واقع در کیلومتر 178 باند برگشت محور بندرعباس سیرجان بود ، این پل  شامل 5 دهانه 7 متری مورب 30 درجه به طول 45 متر و عرض 15 متر است که تعمیرات رادیه و برید و دستک هدایت آب انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت توجه بیشتر به اقدامات پیشگیرانه در فعالیت‌های نگهداری پل‌ها با هدف ایمنی در عبور و مرور و ارتقای کیفی ابنیه فنی در دستور کار قرار دارد. 

معاون راهداری اداره‌کل‌راهداری‌و‌حمل‌و‌نقل‌جاده‌ای هرمزگان در پایان گفت: تعداد 14922 پل در استان وجود دارد که از این تعداد 529 پل بالای 10 متر و 14393 پل کمتر از 10 متر است.
انتهای پیام/*

برچسب ها: پل ، متر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار