رئیس راه و شهرسازی شهرستان خمیر خیر داد:
تابناک هرمزگان- رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندر خمیر گفت: در صورت تامین قیر 5 کیلومتر از بزرگراه کهورستان - لار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 04 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مهندس علی قاسمی در خصوص احداث این بزرگراه گفت: بزرگراه کهورستان لار از طرح های ملی است که در حال حاضر 12 کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی در ادامه بیان کرد: 439 کیلومتر راه روستایی در شهرستان خمیر در حال انجام است که 240 کیلومتر آن آسفالت و آماده بهره برداری است همچنین از 199 کیلومتر باقی مانده 45 کیلومتر آن در طرح روستاهای بالای 20 خانوار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به اتمام رسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیگر پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: ساخت مرکز حمایتی با اعتباری بالغ بر 620 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و یک ساختمان فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر 925 میلیون تومان با پیشرفت 60 درصد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس راه و شهرسازی بندر خمیر در خصوص بافت های فرسوده این شهرستان نیز عنوان کرد: اجرای طرح بازسازی بافت های فرسوده این شهرستان از نیمه دوم سال جاری اغاز می شود که بر اساس این طرح در راستای دریافت پروانه ساختمانی شهروندان، 10 درصد شهرداری و باقی را اداره راه و شهرسازی کمک میکند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار