مديركل ورزش و جوانان هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدير كل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: انتظار جامعه ورزش استان از ووشو در المپياد نخبگان ورزشى كسب مدال است.
کد خبر: ۶۶۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 06 October 2018

انتظارات از ووشو در المپياد نخبگان ورزشى بالاست/ حقوق ورزشكاران نباید مورد غفلت واقع شود

به گزارش تابناک هرمزگان، محمودرضا اميارى در ديدار با اعضاى هيأت ووشو استان در محل دفتر اين هيأت اظهار داشت: جاى بسى مباهات است كه همه كميته ها در هيأت ووشو هرمزگان فعال است و مهمتر آنكه كميته ها به افراد متخصص در هر بخش سپرده شده است.

وى با اشاره به برگزارى نخستين دوره المپياد ورزشى نخبگان توسط وزارت ورزش و جوانان افزود: ووشو در ادوار گذشته در المپياد ورزشى ايرانيان درخشيده است و كسب دو عنوان قهرمانى و يك عنوان نائب قهرمانى در المپياد نتيجه قابل قبولى است كه ووشوكاران در سال هاى گذشته بدان رسيده‌اند و به همين منظور انتظار جامعه ورزش استان از ووشو در المپياد نخبگان ورزشى سال جارى كسب مدال است.

مديركل‌ورزش‌و‌جوانان استان هرمزگان بررسی مشکلات شهرستان‌ها و توجه ویژه به آنها برای استفاده از پتانسیل موجود در هر منطقه برای برگزاری ارودهای تیم های ملی، تشویق و حمایت از اسپانسرهای مالی و حمایت از برگزاری مسابقات مختلف كشورى و بين‌المللى در شهرستان‌ها را از برنامه‌های در دست اجرای اداره کل ورزش و جوانان استان دانست.

اميارى با اشاره به اهميت حضور پيشكسوتان در هيأت‌هاى ورزشى تصريح كرد: پیشکسوتان را کنار زدن یکی از آفت های ورزش محسوب می شود و باید از توان و تجربیات گرانبهای آنان در جهت رشد و تعالی جامعه، فعالیت‌ها و برطرف کردن مسائل و مشکلات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان افراد فاضل و خردمندی هستند و باید محترم شمرده شوند، افزود: جامعه نیازمند راهنمایی‌های پیشکسوتان در حوزه‌های مختلف است و باید با فراهم کردن امکانات و سازوکارهای لازم، از وجود این قشر فرهیخته و صاحبان فکر و تجربه در پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر امور، بهره‌مند شد.

مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان به مدیریت خوب و مناسب در کارها و خدمت‌رسانی‌ها توسط هيأت ها تأکید کرد و گفت: مدیران هيأت‌ها باید از خلاقیت، ابتکار عمل و دانش لازم برخوردار باشند تا بتوانند خدمات مناسب‌تری به جامعه و مردم ارائه دهند.

اميارى با تأکید براینکه حق و حقوق قهرمانان باید محترم شمرده شود ابراز امیدواری کرد حقوق ورزشكاران نباید مورد غفلت واقع شود و باید با صدای رسا در جهت احقاق حقوق حقه آنان توسط هيأت ها تلاش شود.

متولى ورزش و جوانان هرمزگان نیز بيان داشت: ورزش هرمزگان همواره پیشرو و بالنده بوده است و ورزشکاران اين استان با حضور در میادین مختلف ورزشی، توانمندی ها و ظرفیت های بالای ورزش استان را به نمایش گذاشته‌اند.

وى افزود: جمع شدن افراد با سليقه‌هاى مختلف در یک هيأت نشات گرفته از ماهیت و فرهنگ ورزش می‌باشد و امید است این روند همچنان تداوم یابد و ووشوى هرمزگان برای رشد و شکوفایی بیشتر، بتواند از وجود و تجربیات آنان استفاده مناسب و بهینه‌تری انجام دهد.

اميارى در پايان اظهار کرد: افتخاراتی که در هشت ماهه امسال توسط ووشوكاران هرمزگانى به دست آمده است در قیاس با گذشته بی نظير بوده است و حضور ورزشكاران اين هيأت در سه رويداد مهم قهرمانى جوانان جهان در كشور برزيل، قهرمانى دانشجويان جهان در ماكائو و بازى هاى آسيايى 2018 جاكارتاى اندونزى نشان از برنامه‌ريزى اين هيأت جهت حضور در رويدادهاى مهم و كسب افتخار براى جمهورى اسلامى ايران است.

سپس عليرضا بهرمن رئيس هيأت ووشوى هرمزگان ضمن تبريک به اميارى به دليل انتصاب وى در سمت مديركلى ورزش و جوانان استان با ارائه عملكرد اين هيأت در ادوار گذشته و برنامه‌هاى سال جارى خواستار حمايت‌هاى وى جهت ميزبانى هر چه بهتر رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى جوانان در بندرعباس شد.

وى در پايان با اشاره به حضور ووشوكاران در المپياد نخبگان ورزشى ابراز كرد: همانند سال‌هاى گذشته شاهد كسب افتخار توسط ووشوكاران هرمزگانى در المپياد خواهيم بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار