تابناک هرمزگان- به همت خیرین در آیین افتتاحیه هشتمین دوره همایش بین‌المللی امام سجاد علیه‌السلام زمینه آزادی ۸ زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.
کد خبر: ۶۶۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 06 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در حاشیه هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (علیه‌السلام) که با محوریت تبیین نکات رساله حقوقی این حضرت در بندرعباس برگزار شد، 5 زندانی مالی و 3 بدهکار دیه آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

بدهی این زندانیان رقمی بالغ بر 18 میلیارد ریال بود که در فرآیند آزادی مددجویان یاد شده رقمی معادل 12 میلیون ریال از سوی شکات و طلبکاران خصوصی گذشت شده است.

این همایش علمی در سه سال گذشته علاوه بر رسالت‌های فرهنگی و تبلیغی خود در راستای معرفی معارف الهی، به طور ویژه در طرح موضوعات اجتماعی نیز ورود داشته است.

با عنایت به توصیه‌های قرآنی در حل مشکلات عمومی و تأکیدات مکرر ائمه‌اطهار در باب «فَکُّ رَقَبَةٍ» اعضای کنگره به منظور تداوم همین سیره نبوی و به طور تبعیت عملی از اقدامات امام سجاد علیه‌السلام در حمایت از شخص مدیون، یکی از برنامه‌های ثابت خود را تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد قرار داده‌اند که به برکت همین تلاش امسال هشت محبوس سرپرست خانواده از بند رهایی یافتند.
انتهای پیام/*

برچسب ها: دیه ، خیرین ، آزادی ، زندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار