تابناک هرمزگان- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از برپایی غرفه سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل برگزاری نمایشگاه فرهنگی، هنری عملیات بدر در ساحل شهر سیریک به مدت یک هفته تا پایان هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 06 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر غلام رحیمی افزود: غرفه سلامت که با همکاری بسیج جامعه پزشکی با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی، ارتقاء سلامت جامعه و غربالگری شهروندان گرامی در محل نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 7 عصر تا 10 شب دایر می باشد، اقداماتی از قبیل: اندازه گیری فشار خون، ارزیابی نمایه توده بدنی، ویزیت رایگان پزشک، ارزیابی خطرسنجی بیماری قلبی عروقی و مشاوره تغذیه به عموم ارائه خواهد شد. 

وی در این باره اظهار کرد: در کنار غرفه سلامت، نمایشگاه خطر سنجی بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی و سرطان، با هدف ارتقاء آگاهی عموم مردم در زمینه بیماری های شایع کشور از قبیل دیابت، بیماری قلبی عروقی و سرطان ها و لزوم پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها به مدت یک هفته در محل نمایشگاه برپا خواهد شد.

دکتر رحیمی ارائه آموزش ها و توصیه های لازم به افراد و توزیع رسانه های آموزشی با موضوعات مختلف آموزشی بهداشتی را از دیگر فعالیت های این غرفه عنوان کرد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: بسیج پزشکی ، آموزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار