دکتر حسین اقتدار بختیاری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور در سپاه پاسداران ناحیه حاجی آباد با میرزاده، فرمانده این ناحیه دیدار کرد.
کد خبر: ۶۶۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 07 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، این دیدار با همراهی حجه الاسلام و المسلمین موسی فاطمی نیا، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد و امام جماعت شبکه بهداشت، سالاری مسئول بسیج جامعه پزشکی و جمعی از پرسنل بسیجی شبکه بهداشت و بیمارستان صورت گرفت.

دکتر اقتدار بختیاری آغاز هفته دفاع مقدس را به فرماندهی سپاه ناحیه حاجی آباد تبریک گفت و افزود: هفته دفاع مقدس تداعی کننده 8 سال رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی بهترین فرزندان این مرز و بوم است که برای حفظ کیان و صلابت این کشور جان خود را فدا کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک این کشور بدست دشمن متجاوز بعثی تسخیر شود.

وی فعالیت های خالصانه، جهادی و بسیجی وار نیروهای مسلح امروز کشور را ادامه جهاد رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: مجموعه سپاه پاسداران شهرستان همیشه در کنار شبکه بهداشت و درمان بوده اند و در راستای ارتقاء وضعیت سلامت مردم هر جا که دست یاری به سوی آنها دراز کرده ایم، با روی باز و جهادگونه با ما همکاری نموده اند که نمونه بارز آن خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان در قالب هماهنگی اعزام گروه جهادی پزشکی و خدمت به مردم حاشیه شهر در طرح شهید رهنمون است.

در ادامه این دیدار، میرزاده فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد نیز پس از تقدیر و تشکر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بواسطه حضور در سپاه ناحیه حاجی آباد و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه که در عمل از فعالیت ها و اقدمات مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان می بینیم، نشان دهنده روحیه بسیجی و حرکت بسیجی وار در راستای ارائه خدمات سلامت به مردم شهرستان است.

میرزاده ابراز کرد: در این برهه خاص تاریخی که دشمنان با حربه های مختلف در صدد وارد کردن فشارهای مختلف به مردم هستند، کار کردن با این روحیه و کاهش آلام مردم نقشی مؤثر در خنثی کردن توطئه دشمنان دارد و از طرفی مردم بصیر و انقلابی نیز تلاش ها و خدمات خدمتگزاران خود را می بینند و اگر بدانند که مسئولان در کنار آنان هستند، نواقصات موجود را تحمل خواهند کرد.

وی در بحث همکاری با شبکه بهداشت نیز افزود: علاوه بر همکاری های گذشته و در حال انجام، این آمادگی را نیز داریم که از پایگاههای بسیج محلات و نیروهای بسیجی این پایگاهها در راستای ارتقاء سلامت مردم استفاده کنیم و این پایگاهها محور کانون های مشارکت مردم در سلامت خودشان باشند.

در پایان نیز دکتر اقتدار بختیاری با اهدای گل از زحمات فرمانده و پرسنل پاسدار سپاه ناحیه حاجی آباد تقدیر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار