دانشجویان در عرصه (پزشکی، پرستاری، مامایی) جهت ارزیابی سلامت و مراقبت گروه سنی 30 سال و بالاتر همکاری نمایند و اداره بهزیستی و کمیته امداد نیز در امر فراخوان گروه هدف به منظور انجام مراقبتها و آموزش به گروه هدف، مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 07 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه هم اندیشی با هدف ارائه راهکاربه منظور افزایش کمی و کیفی پوشش مراقبت گروه سنی 30 سال و بالاتر در استان هرمزگان، روز یکشنبه 8 مهر ماه جاری در حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر موصلی، معاون فنی ضمن بیان اهمیت مراقبت گروه سنی میانسالان و سالمندان، لزوم همکاری های درون بخشی و برون بخشی را در راستای ارتقای سلامت جامعه ضروری دانست.

سهیلا مرادی، مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی در خصوص اهمیت شناسایی کلیه گروه‌های سنی و نحوه ارائه خدمات به آنها توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه کمالی، رئیس گروه سلامت میانسالان و سالمندان معاونت بهداشتی به بیان وضعیت موجود و چالش‌ها و پیشنهادها در خصوص مراقبت میانسالان و سالمندان پرداخت و پس از آن کارشناسان حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوع جلسه عنوان کردند.

همچنین مقرر شد؛ دانشجویان در عرصه (پزشکی، پرستاری، مامایی) جهت ارزیابی سلامت و مراقبت گروه سنی 30 سال و بالاتر همکاری نمایند و اداره بهزیستی و کمیته امداد نیز در امر فراخوان گروه هدف به منظور انجام مراقبتها و آموزش به گروه هدف، مشارکت داشته باشند.

گفتنی است؛ در این نشست معاون فنی، مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس، رئیس گروه سلامت میانسالان و سالمندان و تعدادی از مدیران و کارشناسان گروه‌های فنی معاونت بهداشتی دانشگاه و همچنین نمایندگانی ازدانشکده های پزشکی و پرستاری و مامایی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی، اداره کل بهزیستی استان حضور داشتند.
انتهای پیام/*

برچسب ها: سی سال ، میانسال ، آموزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار