اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت ساز غیر مجاز در حریم قانونی راهها و 100 متر شعاع حفاظتی آن جلوگیری کرده و با متخلفان برابر تبصره یک ماده شش قانونی ایمنی راه‌ها برخورد قانونی می‌کند.
کد خبر: ۶۶۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 11 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، میرداد میردادی از شناسایی 1018 تخلف خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد تخلف برای 414 مورد صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام و 60 مورد نیز تخریب و قلع قمع شده است.

معاون راهداری افزود: با توجه به تاکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر به منظور اجرای دقیق تبصره یک ماده 17 قانون ایمنی راه‌ها مبنی بر حفظ حریم راه‌ها که خط قرمز راهداری نیز می‌باشد اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

میردادی حریم قانونی آزاده راه ها را 60 متر، بزرگراه ها 38 متر، راه‌های اصلی 5/22 تا 38 متر، راه‌های فرعی 5/17 تا 5/22 متر و حریم راه‌های روستایی را 5/12 متر عنوان کرد.

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت ساز غیر مجاز در حریم قانونی راهها و 100 متر شعاع حفاظتی آن جلوگیری کرده و با متخلفان برابر تبصره یک ماده شش قانونی ایمنی راه‌ها برخورد قانونی می‌کند.

در ادامه مهران رازمند رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های هرمزگان از متقاضیان خواست قبل از هر گونه ساخت‌ساز اعم از تجاری و مسکونی در حاشیه راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی جهت اخذ مجوز قانونی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مربوطه  مراجعه کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار