گزارش
دومین همایش بزرگ جبهه جهانی مقاومت در دانشگاه بناب برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، مجری مراسم با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و فشارهایی که بر روی دانشجویان در آغاز سالتحصیلی است اعلام کرد بدون توجه به تعداد حضار، از شور و حال وی و مراسم کاسته نخواهد شد، اما آیا این مراسم در شان میهمانان و نام آن برگزار شد؟

شهدا شرمنده ایم!/سالن برای
 

مسئولین متولی و برگزاری چنین همایشاتی باید مقدمات و اطلاع رسانی این برنامه ها را به نحو احسن به انجام رسانند تا خروجی برنامه در کنار انتقال محتوی و پیام بزرگ آن بتواند در شان مقام شهدا و خانواده های آنها باشد.

اگر مشکل مربوط به زمان یا مکان آن بود می توانستند با تغییر و زمانبندی مناسب به شور و حال مجلس بیافزایند یا حداقل همایش را در سالنی دیگر برگزار می کردند و این درحالیست که عدم حضور سرپرست جدید دانشگاه نیز در این مراسم حس می شد و فراموش نکنیم که " هر چه داریم، به برکت جانفشانیها و فداکاری هاست، به برکت روحیه شهادت طلبانه است".

دیده بان تیز بین انقلاب فرموده اند " مبادا کسانی تصور کنند که دوره‌ی سخن گفتن از شهدا و سربازان فداکار و زحمت‌کشان میدان نبرد، سپری شده است" و زمانیکه مدافعین حرم با لبیک به آرمان های انقلاب و اسلام جان فشانی می کنند شایسته است در مراسمی که با نام مقدس شهدا و مدافعین حرم برگزار می شود متولیان، شور و حال خاصی که همیشه در این برنامه ها وجود دارد را حفظ کرده و بر نشاط آن بیافزایند.

این همایش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بناب برگزار شد انتظار حضور بانوان و برادران، تعدد کارکنان و اساتید دانشگاه، از شهرستان و حضور مسئولان و بویژه دانشجویان که در سالهای قبل که در این همایش حضور ویژه ای داشتند، انتظار می رفت امسال حضور گستره تری داشتند که این انتظار بیشک با دقت مسولانه دست اندرکاران با حضور مشتاقان و جوانان محقق می شد.

ضمن تقدیر از مسئولین برگزار کننده که بیشک با اهمیت و جایگاه والای این همایشات آشنا هستند، بهتر بود برنامه ریزی و اهتمام بیشتری نشان می دادند، در جایگاه ویژه یادمان شهدا، عکس شهید والامقامی که فرزندش از اعضا هیات علمی دانشگاه است از قلم افتاده و از خانواده های شهدای دانشگاه بناب و کارکنان دانشگاه که از جانبازان و ایثارگران هستند نیز تشکر و دلجویی نشد.

بیانات گهربار رهبرکبیر انقلاب رخنه در روح و رانمان است که "زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" و " همه کسانی که در جنگ تحمیلی هشت ساله، چه با حضور خود یا فرزندان و عزیزانشان، حضور و فعالیتی داشته اند، مخصوصا خانواده شهیدان عزیز و جانبازان و اسیران گرامی، باید بدانند که در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمده اند " و ما رهروان راه شهدا و مسئولین در برگزاری چنین مراسماتی از خود پرسیده ایم که تا چه اندازه سربلند هستیم و نخواهیم گذاشت تا غبارهای فراموشی روی این خاطره های گرامی را بگیرد.

باید سبک زندگی شهدا در جامعه ما رواج و رونق پیدا کند تا این حقانیت درخشان به نسل جدید و جوانان منتقل شود زیرا استکبار سعی دارد یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس و مدافعین حرم که الگو زندگی مان هستند، با تندبادهای تبلیغات مغرضانه به فراموشی رود اما به مدد توفیق الهی و همت و غیرت جوانان، نقشه های شوم آنان درهم خواهد شکست.

در زیر عکس اولین همایش جبهه جهانی مقاومت آمده است که بدلیل کمبود جا در سالن، اقدام به اجاره صندلی کردند.

شهدا شرمنده ایم!/سالن برای
 
برچسب ها: شهید ، تابناک تبریز ، بناب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار