جهت اعزام به انتخابى تيم ملى؛
مرحله نهايى انتخابى درون اردويى تيم منتخب ووشوى بانوان هرمزگان جهت اعزام به رقابت هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بزرگسالان در خانه ووشو بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 15 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، مرحله نهايى انتخابى درون اردويى تيم منتخب ووشوى بانوان هرمزگان جهت اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بزرگسالان صبح دوشنبه 23 مهرماه در خانه ووشو بندرعباس برگزار شد.

رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بزرگسالان بانوان اعزامى به مسابقات جهانى 2019 شانك‌هاى چين قرار است از روز سه‌شنبه يكم آبان ماه سال جارى لغايت سوم همين ماه در شهر تبريز برگزار شود.

در اين مرحله از رقابت‌هاى انتخابى درون اردويى، هشت نفر از سانداكاران دختر با يكديگر به رقابت پرداختند و در نهايت پنج نفر از ووشوكاران هرمزگانى مجوز اعزام به رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى بزرگسالان در بخش بانوان را كسب كردند.

در وزن منهاى 48 كيلوگرم زهرا سيروس دخت از قشم با غلبه بر حديث رحيمى از ميناب جزو نفرات اعزامى شد و زهرا هنديان از ميناب در وزن منهاى 56 كيلوگرم از سد مريم رازمندى پور از بندرعباس گذشت تا در ليست اعزامى قرار بگيرد.

فاطمه چمنى ميرزايى از بندرعباس نازنين شجاعى از قشم را در وزن منهاى 60 كيلوگرم شكست داد و در وزن منهاى 70 كيلوگرم خاطره آذرپناهى از ميناب با غلبه بر هانيه محمودى از قشم نفراتى هستند كه مجوز اعزام به رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بانوان را كسب كردند.

پيش از اين فاطمه پرورده از قشم در وزن منهاى 52 كيلوگرم حضور خود را در رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى مسجل كرده بود.

در نهايت تيم منتخب ووشوى بانوان هرمزگان در بخش ساندا با تركيب زهرا سيروس دخت، فاطمه پرورده، زهرا هنديان، فاطمه چمنى ميرزايى و خاطره آذرپناهى به رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى بزرگسالان اعزام خواهند شد.

فاطمه جاور و فاطمه چمنى كهن ميرزا به عنوان مربى هدايت سانداكاران دختر را بر عهده دارند و سهيلا صبورى سرپرست تيم اعزامى هرمزگان به اين رقابت‌هاى مهم است.

اردوهاى آماده سازى تيم منتخب ووشوى بانوان هرمزگان پس از برگزارى پيكارهاى قهرمانى استان از اواخر شهريورماه سال جارى با حضور 25 نفر از دختران سانداكار هرمزگانى آغاز شد و از سوى هيأت ووشو استان سه مرحله اردوى 10 روزه براى اين ورزشكاران در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار