دومین دوره از آموزشهای مهارت افزایی با حضور 146 نفر از کارشناسان مسئول پهنه‌های تولیدی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان برگزار گردید.
کد خبر: ۶۶۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 17 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، افتتاحیه این دوره از آموزشها که  با حضور مهندس ورداسبی ، رئیس مرکز نوسازی وتحول اداری و  مهندس میثمی تبار، مدیرکل دفتر آموزش کارکنان جهادکشاورزی، دکتر شهریاری معاون دفتر خدمات فنی سازمان تحقیقات آموزش و مهندس بقایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی و مقامات استانی با هدف ارتقاء سطح علمی کارشناسان مسئول پهنه در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان برگزار گردید.

مهندس ورداسبی طی سخنانی به بیان اهمیت حضور کارشناسان پهنه در عرصه های تولیدی پرداخت و گفت: کلیه مهارت اموزان در این دوره جهت دریافت گواهی شایستگی مدیران معرفی خواهند گردید.

مهندس میثمی تبار نیز در ادامه این برنامه با اشاره به ارزیابی مهارت آموزان در این دوره گفت: کارشناسان پهنه‌های تولیدی بخش کشاورزی به مانند یک اورژانس کشاورزی عمل می کنند.

وی افزود: ارزیابی مهارت آموزان هم در ابتدای دوره و هم در پایان دوره با آموزش مهارت‌های عملی در عرصه‌های تولید ارزیابی می‌گردند.

قابل ذکر است این دوره آموزشی به مدت 2 هفته ادامه دارد و در این دوره کارشناسان بصورت علمی و عملی آموزش‌های لازم در امر سیزی و صیفی در مزارع را می‌بینند.

گفتنی است کل این دوره به مدت 2 سال به طول می‌انجامد که در آن 146 نفر مروج پهنه عرصه‌های کشاورزی آموزش های لازم را فرا می‌گیرند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار