مصاحبه تصویری؛
حمل و نقل هرمزگان بسیار مظلوم است تا جایی که ما از فولاد هیچ سهمی نداریم و سهم استان هرمزگان از حمل و نقل صنعت فولاد صفر است.
کد خبر: ۶۶۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 19 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، نماینده هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان حمل و نقل جاده‌ای بندرعباس با بیان اینکه حمل و نقل جاده‌ای در اوج مظلومیت قرار دارد گفت: سهم استان هرمزگان از حمل و نقل صنعت فولاد بسیار کم است و این مهم نیاز به توجه ویژه دارد.

هادی جوادی نماینده هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان حمل و نقل جاده ای بندرعباس گفت: شهر حمل و نقل بزرگترین شهرک حمل و نقل کشور است
وی افزود : تاکنون بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی برای این شهرک هزینه شده است و امید داریم در ادامه دولت با ارائه تسهیلات به موقع روند کار را تسریع بخشد.
همچنین با اشاره به تأخیر دریافت تسهیلات و کاهش ارزش میزان تسهیلات دریافتی گفت: همین امر نقش بسزایی در کندی پیشرفت کار داشته است.
جوادی طی این مصاحبه‌ تأکید کرد: مهمانان ما در غرب استان فولاد هستند این مهربانی را ندارند جا دارد نماینده عالی دولت در هرمزگان یک مصوبه‌ای تصویب کند تا جلوگیری نماید از خروج سرمایه‌ها از استان  به کام استان‌های نورچشمی، نمی‌شود صنایع خاصیتشان فقط آلودگی باشد اگر دولت جلوی خروج این سرمایه‌ها را از استان بگیرد همه مشغول به کار می‌شوند و کلا مسئله بی‌کاری  و محرومیت ریشه‌کن می‌شود.

ساخت‌وپاخت برخی از رسانه‌ها با فولاد که در مصاحبه تعبیر آشتی کردن خوب با فولاد به آن اشاره شد، یکی از آسیب‌های جدی حوزه رسانه‌ای است که در گفتن واقعیت‌ها در قبال منافع مالی زودگذری سکوت اختیار می‌کنند و در موارد بسیاری هم از سوی آن صنعت افراد شبه‌رسانه‌ای و خبرنگارنمایی با مدد افراد سیاسی در ارگان‌های گوناگونی که به طور معمول مشاهده شده ارشاد به عنوان پیش‌قراول هم گام مبادرت به شرخری برای آن صنعت در حذف منتقدین می‌نمایند در صورتیکه رسانه‌ها بایستی همچون آینه حقیقت را به جامعه منعکس نمایند هر گونه سانسور و تخریب منتقدین محکوم و غیرقابل پذیرش است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار