عمليات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت در كيلومتر 81.6 تا 83.1  بطول حدوداً 2500 متر در لاين يک محور ميناب - بندرعباس  بمدت 20 روز مسدود خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵ 22 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، داريوش باقرجوان اعلام نمود: كيلومتر 81.6 تا 83.1 محور ميناب – بندرعباس از تاريخ 30/7 لغايت 20/8/1397 جهت عمليات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت مسدود خواهد شد.

مديركل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هرمزگان  افزود: با نصب این سیستم در نزدیکی پلیس‌راه‌ها می‌توان اطلاعات بسیار مفیدی از ترافیک جاده بدست آورد که در شناسایی نقاط ضعف و قوت کنترل مسیر در نگهداری بهینه از جاده و حفاظت از جان رانندگان با مشخص نمودن وسایل نقلیهٔ متخلف (دارای اضافه بار و یا اضافه سرعت) کارا می‌باشد.
همچنین این سیستم با ارائهٔ آمارهای دقیق از تردد کلیهٔ خودروهای عبوری بر اساس کلاس‌بندی خودرو‌ها، پلیس راهبر را در برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شرایط جاده یاری می‌نماید.

وی يادآور شد: عمليات احداث و نصب سیستم توزین در حال حركت در كيلومتر 81.6 تا 83.1  بطول حدوداً 2500 متر در لاين يک محور ميناب - بندرعباس  بمدت 20 روز مسدود خواهد شد.

باقر جوان افزود: اين عمليات به صورت 24 ساعته می‌باشد و جهت روان بودن ترافيک مسير، یک لاین از  همان محور جهت تردد آزاد می‌باشد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار