سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان آماده دریافت نظرات ، انتقادات ، پیشنهاد ها و شکایت مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 11 و 12 رسیدگی به تخلفات شرکتها و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت میگیرد.
کد خبر: ۶۷۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 22 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی با حضور دستگاه‌های مرتبط  مدیر کل حمل و نقل راه آهن، مدیران شرکت حمل و نقل مسافربری، رئیس گروه مرزی اداره کل امنیتی استانداری، راهور شهرستان بندرعباس رئیس هیئت مدیره انجمن سواری استان، جانشین مدیر حج و زیارت معاون فنی و نظارت بهره‌برداری، رئیس اداره مسافر در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

محسن کامرانی در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: تمهیدات و برنامه ریزی لازم با هماهنگی اورگان‌های ذیربط برای تأمین ناوگان مورد نیاز زائران عزیز استان و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات رسانی و اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد، مهمترین و الویت ما ارتقاء ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل زائرین حسینی (ع) است.

کامرانی اظهار داشت، با افزایش نرخ کرایه بر اساس بخشنامه شناورسازی نرخ و فرمول دو سر خالی ناوگان در این ایام که از تاریخ 1/8/97 لغایت 13/8/97 حداکثر به میزان کرایه رفت و برگشت قابل افزایش است و شرکت‌های مسافربری میتوان صورت وضعیت رفت و برگشت برای زائرین از مبدآ اعمال کنند.

در ادامه جلسه رئیس ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد، مدیران فنی طبق سنوات گذشته وقت لازم را در تحلیل سلامت ناوگان با توجه به شیفت بندی دفتر نمایندگی حضور 24 ساعته داشته باشد.

محسن کامرانی افزود، سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان آماده دریافت نظرات ، انتقادات ، پیشنهاد ها و شکایت مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 11 و 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد. 

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در پایان خواستار تعامل تمامی دستگاه‌ها خصوصاً پلیس راه محترم استان در محورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان قبل از سفر و کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایشی و گرمایشی هستیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار