رئيس هيأت ووشو هرمزگان:
رئيس هيأت ووشو هرمزگان با بيان اينكه كار فرهنگى اولويت نخست ما در هيأت است، گفت: ووشوكاران استان اين هفته به كربلاى معلى اعزام مى شوند.
کد خبر: ۶۷۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 22 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، عليرضا بهرمن در ديدار با اميارى مديركل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربيت بدنى و ورزش ضمن تبريک اين مناسبت به جامعه ورزش هرمزگان اظهار داشت: تلاش متولى ورزش استان در همين مدت كوتاه حضورش در استان ستودنى است و بنده به نوبه خودم به نمايندگى از جامعه ورزش از وى تشكر مى‌كنم.

وى افزود: رويدادهاى مهمى همچون اعزام به رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى بزرگسالان در دو بخش آقايان و بانوان در آبان ماه، حضور در المپياد نخبگان ورزشى در آذرماه و ميزبانى مسابقات انتخابى تيم ملى جوانان (آقايان) در بندرعباس را پيش رو داريم كه نيازمند به حمايت‌هاى مالى از سوى اداره كل هستيم.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان با بيان اينكه كار فرهنگى اولويت نخست ما در هيأت است، گفت: تاكنون برنامه‌هاى فرهنگى خوبى از سوى رئيس اين كميته در هيأت به اجرا در آمده است و مهمترين كارى كه سه‌شنبه همين هفته قرار است صورت گيرد اعزام ٢٠ نفر از ووشوكاران استان به كربلاى معلى جهت حضور در پياده روى اربعين است.

بهرمن ادامه داد: بخش عمده‌اى از هزينه‌هاى سفر به كربلاى معلى از سوى اسپانسرها تأمين شده است و قصد داريم اين اعزام بدون دريافت هزينه از ورزشكاران انجام شود.

وى با بيان اينكه حضور در پياده روى اربعين براى نخستين بار است كه توسط يك هيأت ورزشى در استان انجام مى‌شود، افزود: حاج اسماعيل محرابى به عنوان مداح اهل بيت و حجت الاسلام وحيد نقدى به عنوان سخنران و راهنماى گروه ووشوكاران را همراهى خواهند كرد چراكه با حضور اين افراد به معنويات بيشتر سفر افزوده مى‌شود.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان در خصوص اهميت بخش استعداديابى در اين هيأت عنوان داشت: براى بخش استعداديابى برنامه داريم و همه روزه با حضور كارشناسان اين حوزه در مدارس شهر بندرعباس، دانش‌آموزان علاقمند و مستعد را شناسايى و به پايگاه قهرمانى ووشو مى‌آوريم.

بهرمن به طرح توسعه خانه ووشو اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه سالانه ليگ‌هاى مختلف و مسابقات متعددى را در كنار برگزارى اردوهاى آموزشى و آماده سازى ورزشكاران پيش از اعزام به رقابت‌هاى انتخابى تيم ملى با حضور ووشوكاران منتخب استان در بخش آقايان و بانوان پيش رو داريم، نيازمند ايجاد مجموعه خوابگاهى در محل خانه ووشو هستيم چراكه ساخت اين مجموعه يک كار حرفه‌اى است و به كسب افتخار كمک خواهد كرد و اگر اين اتفاق بى‌افتد بطور رايگان در اختيار تمامى ورزشكاران استان در همه رشته‌ها قرار مى‌گيرد.

وى با بيان اينكه شايد حرف‌هايم در خصوص مشكلات پيش آمده در خوابگاه دختران به مزاج پيمانكاران اين دو مجموعه خوش نيامد، تصريح كرد: اشكالات را بايد به زبان آورد چرا كه اگر سكوت كنيم ورزشكار ضرر مى‌كند، اين دو پيمانكار عزيز، خود از پيشكسوتان عرصه ورزش استان هستند و انتظار نداشتم با ورزشكاران آن هم دختران معصوم اينگونه برخورد شود.

رئيس هيأت ووشو هرمزگان در پايان از نگاه مثبت مديركل ورزش و جوانان استان به حوزه ورزش قهرمانى و بانوان تقدير كرد و يادآور شد: با حضور اميارى، ورزش هرمزگان رونق مى گيرد چرا كه فعاليت‌هاى شبانه‌روزى او در همين مدت كوتاه، مهر تأئيدى بر گفته‌هاى بنده است.

ديدار اعضاى هيأت ووشو هرمزگان با محمودرضا اميارى مديركل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربيت بدنى و ورزش، پنجشنبه ٢٦ مهرماه با حضور عليرضا بهرمن رئيس هيأت، محمد راستى عضو هيأت رئيسه، امير اوجاقى سرمربى تيم ملى ووشو جوانان كشور، حيدر اسدى دبير هيأت، عباس راهگان كارشناس خبره، مريم پاسالار نائب رئيس بانوان، سهيلا صبورى مدير تيم هاى منتخب بخش بانوان، ابوذر احمدى رئيس كميته فرهنگى، ميثاق حيران بازرس هيأت، محمدامين تيمورى و طاهر قاسمى به عنوان نمايندگان ورزشكاران در محل دفتر مديركل صورت گرفت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار