در راستای اجرای برنامه آموزش و ترویج تغذیه سالم در جامعه زنان روستایی و عشایری و دستیابی به بهبود تغذيه و امنیت غذايی و همچنین ترويج کشاورزی پايدار، برنامه بهبود تغذيه با هدف اصلاح الگوی غذايی خانوارهای روستايی و عشايری با محوريت زنان در کشور اجرا می شود.
کد خبر: ۶۷۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸ 29 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر لادن صدیق ریس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اشاره به اهداف این برنامه گفت: اين برنامه با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهاد کشاورزی و استفاده از پتانسیل های طرفین پیگیری می شود.

وی افزود: به همین منظور با همکاری مشترک گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه و اداره هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، كارگاه آموزشي با محوريت فرهنگسازی و آموزش در راستای بهبود تغذيه جامعه زنان روستايی و عشايری برگزار شد.

دکتر صدیق ابراز کرد: ترويج ايجاد باغچه های خانگی با تاکید بر تولید محصول سالم، حفاظت از منابع پايه و تسهیل دسترسی به ريزمغذیهای ضروری در يک تغذيه سالم جهت كارشناسان مجري برنامه هاي بهبود تغذيه و بهورزان مناطق مشخص شده در شهرستان های تابعه و کارشناسان ترویج جهاد کشاورزی بعنوان هسته آموزش در این برنامه برگزار شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار