توسط اورژانس 115 هرمزگان صورت گرفت؛
اربعین امسال هم مانند سال های قبل، علاوه بر اعزام 5 دستگاه آمبولانس مجهز، به همراه 10 نفر از تکنسین های این مرکز به مرز شلمچه به منظور امدادرسانی به زائران حسینی؛ پایگاههای اورژانس115 سراسر استان، از جاسک تا پارسیان، آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به زائران هستند.
کد خبر: ۶۷۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱ 29 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: اربعین امسال هم مانند سال های قبل، علاوه بر اعزام 5 دستگاه آمبولانس مجهز، به همراه 10 نفر از تکنسین های این مرکز به مرز شلمچه به منظور امدادرسانی به زائران حسینی؛ پایگاههای اورژانس115 سراسر استان، از جاسک تا پارسیان، آماده ارائه خدمات پیش بیمارستانی به زائران هستند.

دکتر محمود حسین پور گفت: یکی از خدمات بزرگ اورژانس استان، ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به زائران اربعین حسینی است.

حسین پور در ادامه گفت: آمبولانس های اعزامی به مرز شلمچه از ابتدای آغاز این طرح در 29 مهر تا 5 آبان به 378 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه دادند. 164 نفر از بیماران و مصدومین زن و 214 نفر مرد بوده اند. اکثر بیماران در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شده و 9 نفر که شرایط حادتری از قبیل مشکلات قلبی، حملات آسم، ترومای ناشی از تصادفات جاده ای داشتند، به بیمارستان صحرایی شلمچه و بیماربستان های ولیعصر و طالقانی خرمشهر منتقل شدند.

وی ضمن اعلام آماده باش اورژانس هوایی استان، گفت: امداد هوایی استان آماده هر گونه خدمت رسانی به زائران می باشد. آمبولانس های اعزامی، به مرز شلمچه نیز تا بازگشت کامل زائرین در مرز مستقر بوده و خدمات درمانی به زائرین ارائه خواهند داد.

وی به افرادی که عازم این مراسم معنوی هستند توصیه کرد، به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری، حتما از ماسک استفاده کنند و از مصرف غذای مانده پرهیز نمایید تا به سلامتی بتوانند این سفر را به پایان برسانند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار