معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از توسعه بخش اورژانس، راه اندازی و تجهیز بخش LDR (تخت های زایمانی تک نفره) و همچنین آغاز عملیات ساخت مجتمع 8 واحدی متخصصین در بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان جاسک خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 29 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر سعید کاشانی بر ضرورت توسعه بخش اورژانس و LDR (تخت های زایمانی تک نفره) در بیمارستان این شهرستان تاکید کرد و افزود: این اقدامات و تلاش ها در جهت ارتقاء زیرساختهای بهداشت و درمان در حال انجام است؛ که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با افتتاح طرح توسعه این بیمارستان که عملیات اجرائی آن از سال 1392 آغاز شده بود؛ حدود 32 تخت به تعداد تخت های این بیمارستان افزوده شده که 10 تخت از این تعداد مربوط به مراقبت های ویژه است.

دکتر محمد امین خواجه زاده رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان جاسک گفت: در حوزه درمان در سال گذشته اقدامات خوبی از جمله توسعه بیمارستان 32 تختخوابه به 64 تختخوابه انجام شده است. بخش های سی سی یو، داخلی، اطفال، زنان، جراحی، دیالیز، تالاسمی و سه اتاق عمل دیگر در جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این مرکز درمانی اضافه شده است.
دیدار با  پرسنل بیمارستان و بررسی نحوه خدمات رسانی به بیماران از دیگر برنامه های دکتر کاشانی در سفر به جاسک بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار