رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش مؤلفه‌هایی اساسی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۶۷۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 29 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به همراه هیأتی متشکل از اعضای شورای معاونین این اداره کل، ضمن حضور در دفتر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار و گفتگو کرد.

متولی ورزش هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اکبری گزارشی از عملکرد و وضعیت ورزش استان ارائه نمود.

وی با اعلام برنامه این اداره کل به منظور احداث دهکده بزرگ ورزشی در بندرعباس، اظهار داشت: هم اکنون 44 هیأت استانی و 370 هیأت شهرستان در مناطق مختلف هرمزگان فعالیت دارند و بسیاری از این هیأت‌های ورزشی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی حائز عناوین برتر می‌باشند.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اربعین حسینی و همچنین تبریک انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است و نقش مؤثری در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی ایفاء می‌نماید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های ورزشی نقش به سزایی در ارتقاء سطح سلامت جامعه ایفاء می‌نماید و توصیه آموزه‌های دینی در خصوص ورزش مؤید همین مطلب است. 

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه در قواعد عام و کلی نیز آنچه موجب ارتقاء سلامت جسمانی و روحی می‌شود مورد تأکید ویژه قرار گرفته است، یادآور شد: اهتمام مسئولین ورزش استان در عملیاتی نمودن برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده می‌تواند به کاهش حجم قابل‌ توجهی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی منجر گردد.

وی با اعلام این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش مؤلفه‌هایی اساسی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آیند، ضرورت توجه هر چه بیشتر به این شاخص‌ها را به منظور مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم خواستار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان هرمزگان تلاش دارد با توسعه زیرساخت‌ها، اقدامات پیشگیرانه و حمایت از فعالیت‌های حوزه ورزش و سلامت، نسبت به کاهش و کنترل جرائم و آسیب‌های اجتماعی اقدام نماید.

وی یادآور شد: استان هرمزگان از استعداد خوبی در زمینه ورزش برخوردار است و رشد و توسعه تربیت بدنی در استان توجه ویژه به استعدادیابی و مدیریت منابع انسانی را می‌طلبد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان اظهار داشت: موفقیت هر چه بیشتر در امر ورزش با توجه به برخورداری این استان از نعمت دریا و سواحل گسترده، ساماندهی ورزش‌های آبی را ضرورتی اجتناب ناپذیر می‌سازد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری همچنین با اشاره به قرارگرفتن هرمزگان در صدر جدول استفاده از اینترنت این موضوع را زنگ خطری برای کم تحرکی، غفلت از فعالیت‌های فیزیکی و ورزش عنوان نمود و خواستار چاره‌اندیشی مسئولین حوزه‌های سلامت و ورزش در رابطه با این موضوع شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار