معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک با تأکید بر اهمیت و نقش ورزش در سلامت زنان گفت: ورزش سبب ارتقاء سلامت، کیفیت زندگی، پیشگیری از بیماری های اسکلتی، پوکی استخوان و کمردردهای مزمن و دیگر بیماری های مربوطه می شود.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 30 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد فولادی افزود: مسابقات ورزشی در رشته دومیدانی، تیراندازی و دارت ویژه زنان شاغل ادارات، با هدف آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات فعالیت بدنی در حفظ و ارتقاء سلامت، کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده در سالن ورزشی این شهرستان برگزار شد.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان و امور بانوان شهرستان سیریک، که فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش و تحرک بدنی در جامعه ایجاد می کند.

فولادی همچنین ابراز کرد: همایش پیاده‌روی در ساحل شهر کوهستک با حضور زنان این شهر برگزار شد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: این برنامه توسط واحد بیماری های غیرواگیر با همکاری اموربانوان شهرستان سیریک و اداره ورزش و جوانان این شهرستان با هدف نهادینه کردن این فرهنگ و با تأکید بر نقش تحرک و فعالیت بدنی در ارتقاء سلامت زنان انجام شد.

وی افزود: در این همایش، مطالب آموزشی در خصوص خودمراقبتی، نقش فعالیت بدنی در پیشگیری از پوکی استخوان، ویتامین دی و پیشگیری از کمبود آن در بین شرکت کنندگان توزیع و آموزش لازم ارائه شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار