توسط معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد:
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بیمارستان امام سجاد(ع) و پرژه های عمرانی حوزه بهداشت شهرستان سیریک بازدید کرد.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 30 October 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر سعید کاشانی در راستای بررسی اجرای پروژه‌های عمرانی در حال ساخت از نزدیک میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت شهرستان سیریک گفت: وضعیت اجرایی این پروژه‌ها در شهرستان روند مطلوبی داشته که با توجه به تعداد پروژه های عمرانی، انتظار می رود پس ز تکمیل، شاهد تغییرات اساسی در وضعیت فضای فیزیکی و ارائه خدمات بهداشت و درمان در حوزه سلامت شهرستان سیریک باشیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه با تأکید بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در هر یک از این پروژه ها، در جهت تکمیل و راه اندازی هر چه سریعتر مراکز مورد نظر افزود: پروژه ها در زمانبندی لازم مورد بازبینی و دستورات لازم در جهت ادامه پیشرفت کار به ناظران و پیمانکاران ابلاغ شد.

دکتر کاشانی اظهار امیدواری کرد: انتظار می رود با همت و تلاش مضاعف همه مسئولین و مدیران مجموعه بتوان نسبت به تکمیل و تجهیز پروژه ها تا زمان مقرر اقدام کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و از نزدیک نحوه ارائه خدمات درمانی پرسنل پرستاری و پزشکان بیمارستان مورد ارزیابی قرار داد  و بر حل برخی از مشکلات این بیمارستان تأکید کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار