مصاحبه تصویری؛
امیر حسن مسجدی دانش آموز کلاس چهارم ابتدایی مدرسه سعدی بندرعباس فقط به گناه دقایقی تأخیر مضروب و راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 02 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در این استان خط‌کش‌هایی ساخته‌اند از جنس‌کاشی برای تنبیه بدنی دانش‌آموزان (بخوانید کودک‌آزاری)، محصلین بندرعباسی آنچه که از شواهد و قرائن برمی‌آید حقوقی پایین‌تر از حیوانات دارند به شکلی که یک دانش‌آموز کلاس چهارم ابتدایی به نام امیر حسن مسجدی محصل «مدرسه سعدی» واقع در شهر بندرعباس که به دلیل دیر آمدن به مدرسه توسط خانم معاون با کاشی شکسته طی تنبیه بدنی راهی بیمارستان‌ می‌گردد و مشخص می‌شود که کل تاندوم‌های دست این طفل پاره شده است.

پدر امیر حسن مسجدی ضمن اشاره به رفتارهای غیرعادی کارمندان آموزش‌و‌پرورش و خود شخص ضارب گفت: با کاشی که دم دستش آمده بود به فرزندم حمله کرد اگر چاقویی دم دست می‌داشت احتمالا سر بچه‌ام را بریده بود!

وی در ادامه مصاحبه اضافه کرد: با این وضعیت پیش آمده خودم که مرد هستم جرأت ندارم از حوالی آموزش‌وپرورش و مخصوصاً کارمندان آنجا رد شوم چون سیاق این رفتار و برخورد حکایتگر حالات عادی نیست.

پدر این دانش آموز تأکید کرد: مسئولین‌ارشداستان مثل فرماندار، استاندار و دیگر متولیان شهر بندرعباس که فرزندانشان در یک حاشیه امن و به دور از هر گزندی در حال تحصیل، رشدونمو سالم هستند، آیا اگر با بچه آنهاهم ، چنین برخوردی میشد سکوت می‌کردند.

وی در ادامه با حالتی گلایه‌مند رسانه‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید: می‌دانم که حق‌وحقوقم پایمال می‌شود فقط به رسم انسانیت تنها خواسته‌ام انتشار گسترده این واقعه است، تا چهره واقعی آموزش‌و‌پرورش پیش افکارعمومی نمایان شود.

در انتها با اظهار تردید نسبت به آینده فرزندش گفت: این بچه در آینده می‌توانست چرخی از چرخ‌های مملکت را بچرخاند که در ابتدای راه آموزش‌و‌پرورش فرزندم را ناقص کرد و آینده‌ای تیره همراه با مشکلات روحی و افسردگی برایش رقم خورد.
آنچه که محرض شده تکرار این حوادث تلخ از سوی آموزش و پرورش سریالی ناتمام است...
انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار