داريوش باقر جوان به ظرفيت‌هاي خوب شهرستان پارسيان اشاره كرد، و گفت ما سعي خواهيم كرد كه اين ظرفيت‌ها و پتانسيل ها را به نحو احسنت به معرض ديد عموم قراردهيم  تا عزيزاني كه تمايل دارند در اين زمينه فعال باشند مراجعه نمايند و كارهايشان طبق ضوابط و مقررات وصف شده انجام دهند .
کد خبر: ۶۷۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ 09 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، امام جمعه شهرستان پارسيان ضمن تشكر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت كه انصافاً در حوزه راه بايد انقلابي و جهادي عمل بايد كرد وي درخواست‌ها و مشكلات مردم در حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان پارسيان را اينگونه بيان نمود. باقي مانده روكش آسفالت محور پارسيان - بندرلنگه و ساحلي ، آب نماي روستاي احمدي بايد به پل تبديل گردد.

دو تا نقطه حادثه خيز ، پيچ اماني ، موقعيت جاده شهيد باقري كه بارها باعث تصادفات متعدد گرديد، 3 كيلومتر در محور شهيد باقري كه بايد تجميع شود ، محور بوشهر- پارسيان از ابتداي حوزه استحفاظيه استان هرمزگان 4 كيلومتر به همت و دستان پر توان كاركنان زحمتكش راهداري و توسعه ساخت آماده شده است ولي يك مشكل دارد كه بايد عرض آن اضافه گرددو مشكل بايد استاني حل گردد و عرض مسير دو بانده گردد زيرا خيلي خطرناک مي‌باشد.

حوزه دشتي تا كوش كنار يك جاده منطقه اي شده و مشكلاتي براي اين مردم بوجود آورده كه تا دو بانده نگردد اين مشكلات همچنان گريبان گير مردم است .

داريوش باقرجوان بعنوان سخنران خطبه‌های قبل از نماز جمعه شهرستان پارسيان به ايراد سخن پرداخت و گفت: سهم راه‌های استان هرمزگان از کل راه‌های کشوراستان هرمزگان به ترتیب دارای 34 کیلومتر آزادراه، 671 کیلومتر بزرگراه، 591 کیلومتر راه اصلی و 1774 کیلومتر راه فرعی می باشد که در مجموع 3070 کیلومتر راه غیر روستایی دارد.

این کیلومتر معادل 3.5 درصد از کل راه‌های غیر روستایی کشور است. همچنین استان هرمزگان 3696 کیلومتر راه آسفالته روستایی و 1660 کیلومتر راه روستایی شوسه دارد که در مجموع 5355 کیلومتر راه روستایی دارد و این مهم معادل 4.2 درصد از کل راه روستایی کشور می باشد. بنابراین در کل استان هرمزگان 7.7 درصد از کل راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

كه در حوزه راهداري در مناسبات تجاري و اقتصادي بحث راهداري استان يكي از مهمترين مباحث كشور است و امروز نگهداري راه‌هاي استان منجر به مناسبات خوب اقتصادي است كه بايد بخوبي به آن پرداخته شود.

وي اظهار كرد: تلاش‌هاي خوبي انجام شده در سال‌هاي گذاشته و همكاران بنده در تلاش هستند كه مشكلات مطرح شده توسط امام جمعه  اين شهرستان با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته حل و فصل شود و  قسمتي از اين مشكلات با انتخاب پيمانكارو استارت كار در اسرع وقت – و همچنين رفع نقاط حادثه خيز ، روكش  مسير ساحلي و ساير مباحث مطرح شده به اجرا و عمل درآورند ماموريتهاي متنوع در حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي موجود است كه بحث اصلي آن اشتغالزايي است كه بسترهاي بسيارخوبي در مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده اي استان وجود دارد نظيراستفاده از ظرفيت طول راهها در بحث مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي، مراكز معاينه فني و ساير زمينه هايي كه مي تواند اشتغال ايجاد نمايند و مردم بيايند و صاحب شوق و ذوق شوند و فعاليت خود را در اين راستا آغاز نمايند.

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان هرمزگان عنوان كرد: در كنار ايجاد شركتهاي حمل و نقل و ظرفيت‌هاي بسيارخوب و مناسبي كه وجود دارد و همچنين ظرفيتهاي تبليغاتي در سطح استان به هر حال شناخت اينگونه مجموعه ظرفيت‌ها مستلزم اينست كه عزيزاني كه تمايل دارند در اين زمينه ها فعاليت‌هاي داشته باشند مراجعاتي به ادارات شهرستاني ما و يا مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده اي استان داشته باشند و راهنماي هاي لازم توسط خادمان و كاركنان مجموعه راهداري و حمل و نقل جاه‌اي استان انجام گردد.

اين مقام مسئول عنوان كرد، دستور شخص استاندار است كه به نوعي افراد و اشخاص سرمايه گذار را در تمام موانع و مشكلات موجود برطرف كنيم كه ان شاء الله كه سرمايه‌گذاران در تمامي زمينه‌ها بخصوص حوزه ماموريتي بنده بخوبي جذب شوند و تمامي و موانع و مشكلات موجود برطرف كنيم كه انشاءلله سرمايه گذاران عزيز بتوانند بخوبي از اين ظرفيت‌ها بهره‌مند شوند .

داريوش باقر جوان به ظرفيت‌هاي خوب شهرستان پارسيان اشاره كرد، و گفت ما سعي خواهيم كرد كه اين ظرفيت‌ها و پتانسيل ها را به نحو احسنت به معرض ديد عموم قراردهيم  تا عزيزاني كه تمايل دارند در اين زمينه فعال باشند مراجعه نمايند و كارهايشان طبق ضوابط و مقررات وصف شده انجام دهند .

وي در ادامه گفت: همانگونه كه مي‌دانيد در همين ايام كه پشت سر گذاشتيم حجمه‌هاي بسيار زيادي به بدنه  مجموعه راهداري و حمل و نقل هم وارد آمد مجموعه اعتراضاتي كه به نوعي از طرف رانندگان عزيز بوجود آمده و هدايت شده از طريق  افراد نامحرمي كه وارد مجموعه شدند و تلاش كردند كه اين مجموعه دچار چالش كند و فعاليت اين مجموعه متوقف بكنند.
خادمين شما در حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي استان با همكاري و تعامل كه بين دستگاههاي ذي مدخل بود تمام تلاششان را انجام دادند خوشبختانه هيچ مشكلي در استان هرمزگان در بحث جابه جايي كالاهاي اساسي و همچنين كالاهاي تجاري بوجود نيامد .

وي عنوان كرد، در همين جا مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده اي اعلام می‌دارد كه همسو و هم صدا با امت اسلامي و شهيد پرور ايران در راهپيمايي 13 آبان مشت محكمي از آحاد جامعه بر دهان ياوه گويان به ويژه آمريكاي جهانخوار زده شود و اين پيام يک پيام جديست كه تمام آحاد جامعه امروز اينرا فرياد می‌زنند كه تمام مشكلات و معظلات كه در كشور عزيزمان ايجاد  می‌شود بيشتر منشاء خارجی دارد و مشكلاتي دارند ايجاد می‌كنند كه مردم شريف ايران را مايوس و نااميد كنند.

زهي خيال باطل كه مردم شهيد پرور و شجاع ايران و در كنار خانواده بزرگ راهداري و حمل و نقل جاده اي هرگز نخواهد گذاشت كه دشمنان بر آنها غلبه كنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار