به‌مناسبت دهه وقف؛
نشست مدیران ادارات اوقاف و امورخیریه و بنیاد مسکن شهرستان بندرعباس به مناسبت دهه وقف برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 15 November 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن‌شهبازی رئیس‌اداره اوقاف‌وامورخیریه با حضور در اداره بنیاد مسکن شهرستان بندرعباس با رئیس این اداره دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با تقدیر از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: این دیدار با هدف برسي مشکلات زمین های موقوفی واقع در شهرستان‌ها و روستاها و همچنين اجرای تفاهم‌نامه صورت گرفته فی‌مابين اين دستگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری این دو اداره در حوزه وظیفه‌مندی و در چارچوب قانون توانسته در سال‌های اخیر توفیقات بسیاری را برای شهر بندرعباس رقم بزند.

حجت الاسلام شهبازی گفت: بیش از یکصد هزار متر مربع زیر بنای اجرای موقوفات در بندرعباس است و موقوفه مرحوم ناصری بعنوان دومین پروژه موقوفه کشور محسوب می‌شود و ضروری است که جهت احیاء و توسعه این موقوفه همکاری بیشتری صورت گیرد.

مهدی رازمند رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرعباس نیز با قابل ستایش دانستن روحیه همکاری و تعامل مسؤولان اداره اوقاف و امور خیریه، ادامه داد: همه ما در چارچوب قانون و زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عزیز خدمت می‌کنیم و به همین منظور از هر کمکی که در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم صورت بگیرد دریغ نخواهیم کرد.

رازمند همکاری و همیاری ادارات و نهادها با یکدیگر را موجب پیشرفت و توسعه منطقه دانست و گفت: امیدواریم با تداوم این نگاه مثبت بتوانیم گام‌های موثر و پرثمری را در مسیر اجرای مطالبات مردم عزیز برداریم.
پانزدهم تا 24 آبانماه دهه وقف نامگذاری شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار