امام جمعه موقت اهواز:
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه سازش کاران به دنبال پرت کردن حواس مردم هستند، عنوان کرد: در حالی که گرانی ها سرسام آور شده است آنها بحث حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح می کنند.
کد خبر: ۶۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 16 November 2018

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: رمز موفقیت بسیج و بسیجی این است که در صراط مستقیم انقلاب اسلامی که همانا خط امام خمینی است، همواره حرکت کنند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: دلیل مرگ خاشقجی این بود که اعلام کرد پول شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال در لندن را بن سلمان می‌دهد و همچین اطلاعات بمب‌هایی که بر سر یمنی ها ریخته می شود را دریافت می‌کرد.

وی ادامه داد: هر چه می‌گوییم با کفار رفیق بازی نکنید اما کسانی که در قلبشان مرض است به سمت کفار می روند تا با آن‌ها رفاقت کنند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت اگر با FATF موافقت نکنیم و تصویب نشود ما و رییس جمهوری تضمینی برای بهتر شدن اوضاع نمی‌دهیم اما اگر با این معاهده موافقت کنیم حداقل بهانه از آنها گرفته می شود.به عقیده من این نوع بهانه و این استدلال بسیار سخیف است.

حاجتی بیان کرد: برخی از کارگزاران دولت که اعتقاد به رفاقت با کفار دارند نمی گوییم که در قلبشان مرضی وجود دارد اما معتقدیم ساده لوحانی هستند که به خط امام اقتدا نمی‌کنند.

وی با اشاره به بدعهدی کشورهای اروپایی عنوان مرد: از وقتی آمریکا تحریم‌های خود را آغاز کرده این اروپایی‌ها فقط وقت کشی کرده‌اند و به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکردند. آنها بی‌شک دنبال این هستند که ارز و سکه چند برابر شود تا از طریق رسانه‌های خود اعلام کنند که مردم در خیابان‌ها بریزند و علیه کشور شعار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه اتفاقا مردم ایران در خیابان‌ها ریختند، تاکید کرد: مردم در خیابان‌ها ریختند و حماسه اربعین حسینی را خلق کردند. درود بر مردم و عشایر عرب عراق که به خوبی از شیعیان سراسر جهان میزبانی کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه آمریکا به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی رو به افول است، گفت: آمریکا یک آتش سوزی در کشورش را نمی‌تواند مهار کند ولی یک سردار ما منطقه آتش(داعش) یک منطقه را کنترل می‌کند. بعد رسانه‌های غربی اعتراف می کنند که آل‌سعود با کمک آمریکا نقشه ترور همین سردار سلیمانی را می‌کشند ولی موفق به انجام آن نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه سازش کاران به دنبال پرت کردن حواس مردم هستند، عنوان کرد: در حالی که گرانی ها سرسام آور شده است آنها بحث حضور بانوان در ورزشگاه را مطرح می کنند. اینها استاد هستند در جنگ روانی تا شاید یک بچه حزب‌اللهی غیرتی شود و کاری بکند تا آنها فریاد بزنند که اینها نمی‌خواهند مملکت درست شود.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به بالا رفتن قیمت ارز و سکه بیان کرد: بانک مرکزی وقتی به سخنان رهبر معظم انقلاب گوش فراداد قیمت ارز رو به سرازیری رفت.وی افزود: یکی از ویژگی‌های خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب توصیه به خود اتکایی است که با این کار همیشه به جوانان روحیه می دهند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب توضیح داد: برخی در کشور درصدد این هستند تا به مردم تفکری را القا کنند که هیچ امیدی در کشور نیست اما آگاه باشند که خیانت می کنند.وی با ابراز امیدواری نسبت به شکست تحریم ها گفت: از هم اکنون علایم شکست تحریم ها خود را نشان می دهد چرا که شکست تحریم ها شکست آمریکاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار