کد خبر: ۶۸۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 19 November 2018

روز قبل خبری داخلی نُقل محافل ضدانقلاب نظیر بی‌بی‌سی و شبکه‌ی ایران‌ناشنال وابسته به عربستان بود‌.

به گونه‌ای که هر پانزده دقیقه این خبر را منعکس می‌کردند، اصل خبر این بود که یکی از اعضای شورای شهر بندر عباس به نام «کیانوش جهان‌بخش» در نظری غیر عالمانه اعلام کرده که در هر ثانیه حدود 700 لیتر فاضلاب از سواحل بندر عباس وارد خلیج‌فارس شده و اظهار داشته‌اند که خلیج‌فارس در کوتاه مدت به مرداب مبدّل می‌شود.

صرف نظر از کارشناسانه نبودن خبر مذکور تذکر چند نکته ضروریست:
اندازه‌گیری ایشان بر چه معیاری بوده و عدد 700 لیتر فاضلاب در ثانیه را از کجایشان استخراج کرده‌اند؟

مگر ایشان و همپالگی‌هایشان در شش سال گذشته در شورا حضور نداشته‌اند که باید در زمان شروع «اجلاس زیست محیطی جهانی» این بحث شروع و مطرح گردد تا بهانه‌ای باشد برای تحقیر بیشتر کشور عزیزمان و مردم نجیب جنوب ایران خاصّه هرمزگانِ شریف....

دوماً در حاشیه‌ی خلیج‌فارس کشورهای متعدد دیگری وجود دارند که مرتبا در حال خشکاندن دریا و جزیره‌سازی و گسترش خشکی خود هستند. آثار مخرب این دخالت‌های بشری و همچنین فاضلاب‌های این کشورها از دید این عضو شورا پنهان مانده است و کثیفی خلیج‌فارس و مرداب شدن آن را یک تنه گردن گرفته‌اند.

تخلیه‌ی پسماندِ کشتی‌های حامل مواد سوختی و شیمیایی کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس.....

حضور ناوهای جنگی آمریکا و متحدانش و همچنین آثار زیست محیطی جنگ کویت و عراق در نظر گرفته نشده و فقط فاضلاب بندر عباس عامل تخریب خلیج معرفی شده است.

ابراز نظراتی چنین از افراد غیرمتخصص و کارشناسی نشده موجب متشنج شدن موقعیت ایران در میان کشورهای همجوار و دنیا خواهد شد.

شاید هم دوستان «اصلاح‌طلب» در حال هموار کردن مسیر برای مهاجرت دائم و خروج از کشور می‌باشند که حاضرند رختِ چرک خود را در حمام بی‌بی‌سی و خبرگزاری آل‌سعود شستشو نمایند.

از نمایندگان شورای شهری که کارشان تخریب فضای سبز و کاشت جدول و تیر چراغ برق به جای درخت است و به مددِ باب اسفنجی و کارت شارژ وارد شورای شهر می‌شوند بیشتر از اینها انتظار داریم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار