شهدای عرصه حمل ونقلی و راهداران شهيد دوران دفاع مقدس، درطول 8 سال جنگ با دشمنان ميهن اسلامی‌مان جان بركف نهاده و مخلصانه به فرمان معمار كبيرانقلاب لبيک گفتند و با پيوند و ميثاق بی‌بديل خود با مقام عظمای ولايت و حضور موثر درصحنه‌های ايثار و مجاهدت موجب گرديدند اين هفته درتقويم رسمی كشور به نام آنها "حمل ونقل، رانندگان و راهداری" به ثبت برسد.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 24 December 2018

​به گزارش تابناک هرمزگان، بمناسبت گراميداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری با حضور آقای رحيميان مشاور رياست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ايثارگران؛ مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدير كل بنياد شهيد و ايثارگران، مدير كل راه آهن و خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان «كاركنان و انجمن‌های صنفی كارگری و كارفرمايی» با حضور در گلزار شهدا بار ديگر با آرمان‌های امام راحل وشهدای گلگون كفن تجديد پيمان كردند.

دراين مراسم دست‌اندركاران راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ضمن قرائت فاتحه و عطر افشانی با  نثارگل به مقام شامخ شهيدان ادای احترام كردند و تجديد ميثاقی دوباره با شهدا بستند.

داريوش باقرجوان در راستای اين حركت خداپسندانه به نقش آفرينی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: گلزار مطهر شهدا ياد وخاطره رشادت‌ها وفداكاری‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشته است، كه ما با حضور خود بارديگر بيعت خود را با شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران اعلام و با اين شهدا عهد و پيمان بستيم كه ادامه دهنده راه اين عزيزان درجهت حفظ آرمانهای امام و كشورعزيزمان ايران باشيم.

وی افزود: شهدای عرصه حمل ونقلی و راهداران شهيد دوران دفاع مقدس، درطول 8 سال جنگ با دشمنان ميهن اسلامی‌مان جان بركف نهاده و مخلصانه به فرمان معمار كبيرانقلاب لبيک گفتند و با پيوند و ميثاق بی‌بديل خود با مقام عظمای ولايت و حضور موثر درصحنه‌های ايثار و مجاهدت موجب گرديدند اين هفته درتقويم رسمی كشور به نام آنها "حمل ونقل، رانندگان و راهداری" به ثبت برسد.

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری خاطرنشان كرد امروز نگه داشتن ياد شهدا كمتر از شهادت نيست و ما بايد پيرو خون شهدا و احيا كننده ياد ايثارگری ها  و رشادت‌های اين دلاور مردان باشيم.

در ادامه اين مراسم داريوش باقر جوان به اتفاق مصطفی رحيميان مشاور رياست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ايثارگران و مدير حراست اداره كل با حضور در جمع خانواده شهداء و ايثارگران كاركنان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي از آنها دلجويی بعمل آمد و با اهدای لوح تقدير از طرف معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و مدير كل ياد و خاطره اين از خود گذشتگی ها و ايثارگری ها را ارج نهادند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار