طبق بخشنامه از رئيس جمهور محترم و ميزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع و كارمندان از طريق استقرار ميز خدمت الكترونيكي در واحدهاي عملياتي از تاريخ 1397/10/1 مورد ارزيابی قرار خواهد گرفت و میز خدمت برای ارائه راحت‌تر خدمات به ارباب رجوع و انجام حقوق شهروندی در نظام اداری است .
کد خبر: ۶۸۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 December 2018

افتتاح وب‌كيوسک ميز خدمت اداره كل‌راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای استان توسط معاون وزير و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالهاشم حسن‌نيا با حضور در اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای به افتتاح وب كيوسک ميز خدمت كه در جهت رفاه بيشتر ارباب رجوع ها طراحی شده بود اقدام كرد.

معاون وزير راه‌وشهرسازی و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور گفت: طبق بخشنامه از رئيس جمهور محترم و ميزان تحقق قطع ارتباط ارباب رجوع و كارمندان از طريق استقرار ميز خدمت الكترونيكي در واحدهاي عملياتي از تاريخ 1397/10/1 مورد ارزيابی قرار خواهد گرفت و میز خدمت برای ارائه راحت‌تر خدمات به ارباب رجوع و انجام حقوق شهروندی در نظام اداری است.

اين مقام مسئول افزود‌: هدف از اين امر تكريم ارباب رجوع ، رعايت حقوق شهروندی، و رضايتمندی مردم از اداره و ارتقاء سلامت اداری وجود دارد يكی از مهمترين اهداف آن تضييع در حقوق شهروندی می‌باشد.

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: قابليتها و شاخص‌های مورد ارزيابی در ميز خدمات الكترونيكی دستگاه عبارتند از: قابليت پذيرش درخواست خدمت به صورت الكترونيكی و قابليت بارگذاری الكترونيكی مدارک مربوط به درخواست خدمت ، قابليت ارائه رسيد الكترونيكی و تعيين زمان و صدور پاسخ خدمات ، قابليت ارائه الكترونيكی كد رهگيری منحصر به فرد به درخواست خدمت در لحظه پذيرش درخواست خدمت ، قابليت فراهم نمودن امكان رهگيری الكترونيكی مراحل گردش كار خدمت توسط ارباب رجوع ، قابليت ارائه پاسخ خدمت به صورت الكترونيكی به ارباب رجوع ، قابليت تعامل الكترونيكی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام كار ، دريافت نظر ارباب رجوع به صورت الكترونيكی
در پايان داريوش باقرجوان عنوان كرد ، اميد است اين امر باعث رضايت حقوق شهروندی و رضايتمندی مردم از اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشد.
انتهای پیام/*

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار