ايستگاه پايانى ليگ هاى ووشوى هرمزگان؛
ليگ هاى ووشوى باشگاه هاى استان هرمزگان با درخشش مدعيان به ايستگاه پايانى رسيد.
کد خبر: ۶۹۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 22 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، ليگ هاى ووشوى باشگاه هاى استان هرمزگان با درخشش مدعيان به ايستگاه پايانى رسيد.فينال اين دوره از رقابت ابتدا صبح جمعه 30 آذرماه جارى در بخش دختران و عصر همين روز در بخش پسران در خانه ووشو بندرعباس پيگيري شد.

ليگ نوجوانان بانوان (جام آينده سازان خليج فارس) با قهرماني ميناديس ميناب به پايان رسيد و هفت تير بندرعباس و باشگاه خليج فارس به ترتيب دوم و سوم شدند.

فينال ليگ جوانان دختران (جام اميدهاى آينده) هم پس پايان ليگ نوجوانان پيگيري شد كه هفت تير بندرعباس مقتدرانه جام قهرماني را بالاي سر برد و باشگاه خليج فارس نائب قهرمان و هيأت ووشو قشم سوم شد.

در بخش پسران، مدال آوران بندرعباس در يك رقابت ميليمتري و نزديك در فينال ليگ نوجوانان (جام آينده سازان خليج فارس)توانست قهرمان اين رقابت ها شود و جام را به خانه ببرد و ميناديس ميناب و باشگاه انصار سپاه به ترتيب دوم و سوم شدند.

رقابت هاى ليگ ووشوي باشگاه هاى استان هرمزگان در رده هاي سني نوجوانان و جوانان در دو بخش آقايان و بانوان از تيرماه امسال با حضور تيم هايي از بندرعباس، ميناب، رودان، قشم، بندرلنگه، سيريك و حاجى آباد آغاز شده بود كه روز جمعه ٣٠ آذرماه سال جاري با درخشش مدعيان به پايان رسيد.

مدال آوران، جام قهرمانى آقايان را بالاى سر برد/ جدال ميليمترى ووشوكاران در فينال ليگ
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار