کد خبر: ۶۹۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶ 26 December 2018

راه دفاع از آرمان های انقلاب، این نیست

باور کنید مطبوعات و رسانه‌های ارزشی ما از ارگانها و سازمانها انقلابی ترند.
زیرا مطبوعات و رسانه‌های بخش خصوصی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند علی‌رغم تمام فشارها و تنگناه‌های اقتصادی همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و با هزینه خود سعی در انعکاس دستاوردهای انقلاب و زنده نگه داشتن شعائر انقلابی و مناسبتهایی نظیر دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و ... دارند اما سازمانها و ادارات به خاطر رعایت بخشنامه‌ها و دستورالعملهای دیوان محاسبات و بازرسی، جرأت ندارند حتی یک ریال برای اینکارها هزینه کنند. حتی «بسیج رسانه» هم بودجه‌ای جهت این کار و تقویت رسانه‌ها در اختیار ندارد.

در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم و انتظار می‌رود که تمام ارگان‌ها و ادارات برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم، اقدام به برگزاری جشن شادمانی، آذین بندی خیابانها و معابر عمومی و سردر ادارات کنند و با انتشار پیام‌های شادباش و گزارش عملکرد چهل ساله در رسانه‌ها، موج تازه‌ای ایجاد کنند. اما هیچ اقدام عملی و تحرکی در ادارات و سازمانها مشاهده نمی‌شود و فقط در حد حرف و شعار است. زیرا هیچ اعتباری برای این قضیه دیده نشده و اگر اداره و سازمانی هم به خاطر علاقه به انقلاب اسلامی، هزینه کوچکی به این امر اختصاص دهد با مدیر آن اداره و سازمان به شدت برخورد خواهند کرد.

آیا این راه دفاع و حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی است؟
در شرایطی که استکبار جهانی بودجه‌های هنگفتی تحت عنوان جنگ نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران در نظر می‌گیرد، چرا ما نباید بودجه‌ای جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن داشته باشیم؟ تمام رسانه‌ها و مطبوعات ما به دلیل مشکلات اقتصادی در کما هستند و به تدریج در حال تعطیل شدن هستند. چرا کسی به داد این سربازان جنگ نرم نمیرسد؟

ای دلسوزان نظام و انقلاب! دشمن تا دم دروازه‌های ما آمده و ما گلوله‌ای برای دفاع نداریم. «بسیج رسانه» با دست خالی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد. چرا نباید بخشی از بودجه دفاعی کشور به تقویت سربازان جنگ نرم اختصاص یابد؟
سالهاست از جبهه فرهنگی غافل شده‌اید. اگر این غفلت ادامه یابد بعد پشیمان خواهید شد و پشیمانی دیگر سودی برای ما و شما ندارد.
نگارنده: حسین فریدونی، سردبیرهفته نامه‌صدف
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار