رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مجتمع های خلیج فارس و شهید مطهری شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 28 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در بازدید سرزده از دو مجتمع خلیج فارس و شهید مطهری شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس ضمن دیدار با مسئولین وکارکنان این دو مجتمع، از سوی مسئولین مربوطه در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ در جریان این بازدید که رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان، رئیس شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس و معاونین رئیس کل دادگستری استان  نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین اکبری با حضور در شعب مختلف، از نزدیک بر حُسن انجام امور، نظارت و از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولین و کارکنان این شعب تقدیر کرد.

شایان ذکر است؛ در نتیجه اجرای سیاست های ابلاغی، توسعه و تجهیز زیرساختها و حمایت‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان، 75 درصد از ابلاغات شوراهای حل اختلاف استان به صورت الکترونیک انجام می‌شود که تأثیر به سزایی در تسریع در روند رسیدگی‌ها و کاهش نیاز به مراجعات حضوری مردم داشته است.

همچنین طی 9 ماه نخست سال 1397 بیش از 6700 پرونده در شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به صلح و سازش منجر گردیده و 77 نفر از زندانیان جرایم مالی نیز در نتیجه تلاش و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف شعبه ستاد دیه شهرستان بندرعباس از ندامتگاه‌های استان آزاد شده اند.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات شهروندان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.
انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار