درخواست یکی از اعضای شورای شهر رودررو از فرمانده سپاه در صحن علنی؛
شفاف‌سازی باید سرلوحه کارمان قرار گیرد، می‌بینیم متأسفانه در بعضی از دستگاه‌ها من جمله شهرداری وقتی فضا میرود به سمت شفاف‌سازی حرف‌های نامربوط را مطرح می‌کنند تا این شفاف‌سازی محقق نشود با ورود سپاه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.
کد خبر: ۶۹۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 23 December 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل بواشه یکی از اعضای شورای شهر بندرعباس در صحن علنی امروز گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که تورم فشار زیادی را به مردم می‌آورد، انتظار ما این است سپاه و بسیج ورود بکنند، در بحث مفاسد اقتصادی و اداری که گریبانگیر نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی شده است.

خواهش این عضو شورای شهر ورود سپاه بود به این موضوعات که مبارزه با مفاسد در سرلوحه کار سپاه قرار بگیرد و در ادامه افزود: شورای شهر در این زمینه کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی باید سرلوحه کارمان قرار گیرد، می‌بینیم متأسفانه در بعضی از دستگاه‌ها من جمله شهرداری وقتی فضا میرود به سمت شفاف‌سازی حرف‌های نامربوط را مطرح می‌کنند تا این شفاف‌سازی محقق نشود با ورود سپاه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

این نماینده مردم در پارلمان محلی تأکید کرد: در بحث بیت المال شهید باکری(اولین شهردار شهید کشور)در بحث نوشتن با یک خودکار ایشان حساس بود. سپاه و دیگر دستگاه‌های امنیتی و نظامی در مسائل مختلف ورود بکنند و اون شفاف‌سازی هم باعث می‌شود اعتماد مردم را با خود بیاورد تا بتوانیم شاهد مشارکت ملت باشیم در تمام زمینه‌های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی و....


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار