رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشوى هرمزگان خبر داد؛
رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشوى هرمزگان از اعزام ووشوكاران استان به مسابقات قرآنى خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 15 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، ابوذر احمدى عصر امروز در خصوص اعزام ووشوكاران به مسابقات قرآنى اظهار داشت: اين رقابت‌ها به صورت كشوری قرار است 15 لغايت 16 اسفندماه 97 به ميزبانی شهر زاهدان برگزار شود.

وی با بيان اينكه اين مسابقات فقط در بخش آقايان برگزار مى‌شود، افزود: شركت كننده‌گان می‌توانند در پنج رشته قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ پنج جزء قرآن، حفظ دو جزء قرآن و حفظ جزء سى ام قرآن در اين مسابقات حضور يابند.

رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشوى هرمزگان گفت: پنج نفر از ووشوكاران به همراه يک سرپرست به اين دوره از رقابتها اعزام خواهند شد.

احمدى در ادامه با بيان اينكه برنامه هاى فرهنگى روح ورزشكاران را متعالى مى‌سازد، عنوان كرد: اولويت كاری ما در هيات ووشوی استان اجرای برنامه‌های فرهنگی است چرا كه ورزشكاران بخصوص قهرمان می‌بايست در كنار كارهای فنی و حرفه‌ای خود به پرورش روحيه جوانمردی و پهلوانی توجه كنند.

وى با بيان اينكه بسيارى از رويدادها و مسابقات ووشو را با نام مبارک يكی از شهدا و يا الگوهای عرصه مقاومت و فرهنگی جامعه برگزار می‌كنيم، تصريح كرد: رقابتهای روزهاى گذشته ووشو را با نام سردار سرلشكر حاج قاسم سليمانی برگزار كرديم چراكه نياز است ورزشكاران به خصوص نوجوانان و جوانان با رشادتها و شجاعت اين شهيد زنده و دلاورى ها و از جانفشانی های اين مرد بزرگ عرصه دفاع از ميهن بيشتر آشنا شوند.

رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشوى هرمزگان افزود: تا پايان امسال با توجه به شرايط مناسب آب و هوايی در هرمزگان، برنامه‌های فرهنگی بسيارى را برگزار خواهيم كرد.

احمدی با بيان اينكه اعزام ووشوكاران در اربعين حسينی(ع) به كربلای معلی يكی از شاخص‌ترين برنامه‌های فرهنگی هيأت ووشو استان بود، گفت: 20 نفر از ووشوكاران هرمزگان در پياده روى اربعين حسينى(ع) حضور يافتند كه می‌توان به عنوان يكی از شاخص‌ترين برنامه‌های فرهنگی امسال از آن ياد كرد.

وى افزود: ووشوكاران يكم آبان ماه از طريق مرز شلمچه به كربلاى معلى اعزام شدند و دهم آبان به بندرعباس بازگشتند.

رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشو هرمزگان در پايان اظهار داشت: امسال فقط آقايان ووشوكار در پياده‌روى اربعين شركت كردند و انشاءالله با برنامه‌ريزى هيأت در سالهاى آينده بانوان را هم اعزام خواهيم كرد.

اعزام ووشوكاران به مسابقات كشوري قرآنى/ اعزام ووشوكاران به كربلای معلی يكی از شاخص‌ترين برنامه‌های فرهنگی هيأت بود/ برنامه‌هاى فرهنگى روح ورزشكاران را متعالى مى‌سازد
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار