کد خبر: ۶۹۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 05 January 2019
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز شنبه 15دی ماه از طرح‌های گردشگری شهر یاسوج بازدید کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد، محمود باقری در این بازدید از افتتاح فاز نخست مجموعه گردشگری پارک آبی یاسوج ذر 22بهمن امسال خبرداد.
باقری همچنین از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد هتل چهار ستاره یاسوج خبرداد وگفت: فاز نخست این مجموعه گردشگری با میزان اشتغال‌زایی ۸۰ نفر تا اوایل سال۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.
عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه بویراحمد بیان داشت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه پارک آبی و هتل چهار ستاره یاسوج اعتبار اختصاص داده شداست.
باقری افزود: این پروژه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: استخر، بدن‌سازی، بیلیارد، حمام نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و سرسره‌های آبی از بخش‌های پارک آبی است که این پروژه نخستین پارک آبی در جنوب کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: پروژه پارک آبی با پیشرفت فیزیکی 90درصد و با میزان اشتغال‌زایی ۵۵ نفر تا بهمن‌ماه امسال فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری بیان کرد: ۱۱۰ میلیارد اعتبار ریالی از سفر ریاست جمهوری در حوزه گردشگری به استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای اجرای ۱۰ طرح اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار