سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان:
سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان كشور تصريح كرد: طبق شواهد موجود و برنامه ريزى در هيأت، هرمزگانى ها امسال يكى از سكوهاى انتخابى تيم ملى رده هاى سنى را فتح مى كنند.
کد خبر: ۷۰۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 04 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، امير اوجاقى در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهت تقويت سانداى هرمزگان از اوائل مهرماه سال جارى به اين استان سفر كرده ام و طبق برنامه ريزى هاى هيأت، هر دو هفته يك بار به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر در جمع ووشوكاران استان بودم.

وى با بيان اينكه هرمزگان از استانهاى ووشوخيز كشور است، افزود: انسجام تيمى و برنامه‌ريزى در هيأت ووشوى هرمزگان بى نظير است و من از نزديک شاهد اين موضوع هستم و قول مى‌دهم اين استان در آينده‌اى نزديک در امر قهرمان پرورى بى رقيب مى‌شود.

سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان با بيان اينكه استعدادهاى جديد ووشوى هرمزگان در سالهاى آينده پرچم‌دار ووشوى كشور مى شوند، گفت: طى اين مدت شاهد استعدادهاى خوبى در ووشوى هرمزگان بودم كه نشان از اهميت هيأت به امر استعداديابى است و همين نونهالان و نوجوانان، آينده ووشوى استان را رقم مى‌زنند و به نظر مى‌رسد به پشتوانه همين استعدادها، هرمزگانى‌ها امسال يكى از سكوهاى انتخابى تيم ملى رده‌هاى سنى را در نجف آباد اصفهان فتح مى‌كنند.

اوجاقى با بيان اينكه بندرعباس استحقاق ميزبانى انتخابى تيم ملى بود، تصريح كرد: پيش از اين قرار بر اين بود امسال رقابت‌هاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى نونهالان، نوجوانان و جوانان آقايان به ميزبانى شهر بندرعباس برگزار شود و شرايط خوبى براى استعدادهاى جديد هرمزگان جهت حضور در تيم ملى فراهم بود اما به دليل عدم تأمين خوابگاه، اين پيكارهاى مهم به استان اصفهان واگذار شد كه اميدوارم در سال آينده اين مسابقات در بندرعباس انجام شود.

وى ادامه داد: در رقابت‌هاى قهرمانى جوانان جهان در كشور برزيل اميرحسين چرزه را در بخش تالو در تيم ملى داشتيم كه متأسفانه با اختلاف يک صدم امتياز، چهارم جهان شد و از كسب مدال باز ماند اما امسال شرايط ووشوكاران اين استان در هر دو بخش تالو و ساندا متفاوت است و به كسب مدال هرمزگانى ها در صورت حضور در تيم ملى در رقابت‌هاى قهرمانى آسيا اميدواريم.

سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان كشورمان در خصوص ارتقاى سطح فنى مربيان ووشوى هرمزگان عنوان داشت: به دنبال ارتقاى سطح فنى ورزشكاران، رشد فنى مربيان سانداى هرمزگان نيز بسيار فزاينده و خوب بوده است و با شرايطى كه پيش مى‌رود در آينده از مربيان سانداى اين استان بيشتر خواهيد شنيد.

اوجاقى به سطح تالوى هرمزگان نيز اشاره كرد و افزود: تالوى هرمزگان به واسطه حضور استاد عليرضا بهرمن به عنوان مربى تيم ملى از جايگاه ويژه‌اى در كشور برخوردار است و مشكلى در تالوى استان نمى‌بينم كه اگر اين روند به همين شكل ادامه يابد شاهد حضور سه تا چهار ورزشكار تالو طى سالهاى بعد از اين استان در تيم ملى خواهيم بود.

وى به تعامل و ارتباط نزديک هيأت ووشوى استان با فدراسيون اشاره كرد و گفت: تعامل نزديک اين هيأت با فدراسيون به ارتقاى ووشوى استان كمک مى‌كند و در اين بين، هرمزگان يكى از استانهايى است كه اين تعامل را به خوبى ايجاد كرده است و فدراسيون با تمام قوا از هيأت ووشوى هرمزگان حمايت مى‌كند.

سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان جمهورى اسلامى ايران به تلاشهاى اميارى مديركل ورزش و جوانان هرمزگان اشاره كرد و بيان داشت: اميارى از مديران موفق ورزش كشور است و قطعأ حضور وى در اين استان به ارتقاى ورزش قهرمانى در هرمزگان كمک مى‌كند و از آنجايى كه رابطه او با ووشو بسيار حسنه است مى تواند به ارتقاى جايگاه ووشوى استان در كشور كمک كند.

اوجاقى خاطرنشان كرد: اميدوارم همانگونه كه متوليان ورزش هرمزگان در رسانه ها قول داده‌اند رقابت‌هاى المپياد ووشو به ميزبانى بندرعباس برگزار شود چراكه تيم نوجوانان ووشوى اين استان آماده قهرمانى در المپياد است.

وى به حضور خود در مسابقات ووشوى بخش سندرک شهرستان ميناب اشاره كرد و افزود: باورم نمى‌شد كه ووشو با يک حركت جهادى به شهرهايى همچون بشاگرد و سندرک برود، وقتى در شهرهاى دورتر از مركز استان رقابت‌هاى ووشو برگزار مى‌شود نشان از اهميت هيأت به تمامى مناطق استان است، بنده به عينه شاهد ظهور استعدادهاى بى‌نظيرى در سندرک بودم و علاقمند شدم در آينده به بشاگرد و سندرک جهت آموزش ساندا به جوانان اين مناطق محروم سفر كنم.

سرمربى تيم ملى ووشوى جوانان در پايان يادآور شد: همه روزه شاهد خبرهاى ووشوى هرمزگان در رسانه‌هاى محلى و كشورى هستيم كه اين موضوع نشان از تعامل سازنده هيأت استان با اصحاب رسانه است كه جا دارد از تک تک خبرنگاران هرمزگانى تشكر كنم.

هرمزگان از استانهاى ووشوخيز كشور است/ هرمزگان يكى از سكوهاى انتخابى تيم ملى را فتح مى كند/ بندرعباس استحقاق ميزبانى انتخابى تيم ملى بود
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار