بگذازید اگر شایستگی دارید مردم از شما و حضورتان در میان خودشان، از عملکردتان فیلم و عکس تهیه کنند.نمایشها و این شو ها را به رخِ ملّت نکشید.
کد خبر: ۷۰۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۲ 21 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، گذشت زمان انسانها را عوض نمی‌کند، بلکه ماهیّت واقعی آنها و چهره حقیقیِ آنان را نشان می‌دهد.

انسان هر اندازه که باهوش و بازیگر خوبی هم باشد در صورتیکه به عقیده و کاری اعتقاد کامل و قلبی نداشته باشد بالاخره در این ریا کاری رسوا و بی آبرو می گردد و هدف واقعی وی از انجام آن کار آشکار می‌گردد.

شهردار بندرعباس در اینستاگرام خود فیلمی از حضورش به همراه همکارانش در راهپیماییِ روز نهم دی ماه ارائه کرده‌اند که انسان از دیدن آن شگفت زده می‌شود.

فیلمی حماسی به سبک فیلم‌های «راکی» برای انجام کاری که وظیفه ملّی و دینیِ هر شهروند وطن دوست و ولایت مداری است.

فیلم با آهنگی حماسی و با خروج شهردار و معاونین و تنی چند از اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری به فواصل تعیین شده از هم با کت‌وشلوارهایِ شیک و اتو شده شروع که با قدم زدن شهردار و اطرافیانش به سمت میدان انقلاب ادامه می‌یابد.

گویی چند دوربین و فیلمبردار همزمان از زوایای مختلف در حال فیلم گرفتن از  راهپیمایی این حضرات بوده‌اند.
از شعار دادن و مشت گره کردن شهردار و معاونینشان از جلو و عقب فیلم گرفته شده است.

در طول مسیر راهپیمایی هیچ شهروندی در اطراف حضرات مشاهده نمی‌شود، گویی تافته جدا بافته از مردمند و خیابان برایشان قُرُق شده است.

در میدان انقلاب نیز این حضرات جدای از مردم به نقش آفرینی پرداخته و در یک صف منظّم که همه عکس و تصویرشان در فیلم نمودار شود ایفای نقش کرده‌اند.

گویی به راهپیمایی آمده‌اند تا از آنها فیلم و عکس تهیّه شود و بعد آن را در اینستاگرام و کانالهای تلگرامی و غیره منتشر کنند.

جای تعجّب است و صد البته جای تاسّف، معلمان، کارمندان، بسیجیان، پزشکان، پرستاران، کارگران شریف و سایراقشار مختلف مردم از ساعت‌ها قبل در راهپیمایی با شور و شعف توی میدان حضور داشته بدون آنکه به همراه خود دوربین و فیلمبردار آورده باشند.

هدف از این نمایش و ریاکاری چیست؟

وطن دوستی و ولایت مداری در عملکرد افراد مشخّص می‌گردد نه در فیلم‌های هالیوودیِ ساخته شده با بیت المال، برای وطن‌دوست و ولایت‌مدار هر روز سال روز بیعت است، هر روز سال نهم دی ماه است و آنرا با عملکردش به نمایش می‌گذارد نه فیلم هالیوودی....

بهتر است حضرات نگاهی به عملکردتان در رفتارتان با بیت‌المالی که مصرف کردید در قالب زیباسازیِ خورها، ساخت ایستگاه‌های اتوبوس بلااستفاده، ساخت پل‌های عابر پیاده برقی راه‌اندازی نشده که به پل مرگ تبدیل شده‌اند و به تعویض سالیانه جداول و سنگفرش‌ها و... بیندازید و مطمئن باشید که با هزاران فیلم هالیوودی و هندی نیز نمی‌توانید این سابقه را پاک کنید.

یادآوری این مطلب بد نیست که افرادی بودند بسیار بزرگتر و مشهورتر، با چفیه در تظاهرات نهم دی ماه سال‌های قبل از خود عکس و فیلم تهیه و پخش کردند ولی پس از اختلاس چند هزار میلیاردی و فرار به کانادا اکنون به قماربازی در کازینوهای آنجا مشغولند.

تبلیغات هالیودی مدیران شهرداری بندرعباس در اینستاگرام

عملکرد معدومی است این عکس و فیلم‌ها

در یک شیرین‌کاری دیگر هم جناب شهردار عکسی از جلسه کاری در ساعت یک و هفده دقیقه بامداد از دفتر کارشان گذاشته‌اند.
اتاقی شیک و لاکچری با مانیتوری بزرگ در مقابل حضار و فلاکس‌های چای و آب معدنی که در زیر تصویرهم مرقوم فرمودند "آینده ی شهر به دست مردان سخت کوش رقم خواهد خورد"
اینکه جلسه کاری در آن ساعت اساساً قانونی است یا نه؟
و اینکه چقدر این جلسه مفید بوده است، یک داستان ولی اینکه نشستن در اتاقی تمیز و لاکچری با وسایل پذیرایی و خنک نمادی از سخت کوشی باشد داستانی دیگر و اینکه چرا در آن ساعت باید عکاسی باشد!!! که از حضرات عکس بگیرد و چرا عکس را در اینستگرامتان گذاشته‌اید قابل هضم نیست.

مگر سربازان گمنامی که شبانه روزی در برف و بوران توی نقاط صفر مرزی در سنگرهای بدون میز و صندلی به خدمت مشغولند از خود فیلم و عکس منتشر می‌کنند؟

مگر پرستاران و پزشکانی که از شب تا صبح بر بالین بیماران حاضرند از خود فیلم و عکس منتشر می‌کنند؟

مگر سربازان گمنام و مدافعان حرم و پرسنل غیور نیروی انتظامی که شبانه‌روزی در حال خدمتند از خود فیلم و عکس منتشر می‌کنند؟

رفتگرهای شریفی که قبل از اذان صبح خیابانها را تمیز کرده‌اند و البته هیچ نامی و نشانی ندارند و عکس و فیلمشان هم منتشر نمی‌شود آینده این شهر را رقم می‌زنند.

بگذازید اگر شایستگی دارید مردم از شما و حضورتان در میان خودشان، از عملکردتان فیلم و عکس تهیه کنند.
نمایشها و این شو ها را به رخِ ملّت نکشید
غلام همّت ِ آن نازنینم که کار خیر بی روی و ریا کرد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
جدیدا هم تیزر تبلیغی با آهنگ هالیوودی ساختند درمورد حضور شهردار در تخلیه آبگیری معابر، درصورتی که
سالهای ساله ما توی بندرعباس این معضل رو بعد از حتی بارندگی جزئی هم داریم، اما آقایون بجای کارهای زیرساختی و اصولی، دست به این کارهای تبلیغاتی میزنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار