رقابت‌هاى ساحلى ووشو در چابهار؛
تيم ووشوى آقايان استان هرمزگان در رقابت هاى ساحلى چابهار به عنوان نائب قهرمانى رسيد.
کد خبر: ۷۰۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 04 February 2019

تيم ووشوى ساحلى هرمزگان نائب قهرمان شد/ درخشش سانداكاران هرمزگانى در سواحل درياى عمانبه گزارش تابناک هرمزگان، تيم ووشوى آقايان استان هرمزگان كه به منظور حضور در رقابت هاى ساحلى عازم چابهار شده بود به عنوان نائب قهرمانى اين پيكارها دست يافت.

رقابت هاى چهارجانبه ووشوى ساحلى با حضور تيم هاى هرمزگان، سيستان و بلوچستان، گلستان و خراسان جنوبى روز پنجشنبه يازدهم بهمن ماه سال جارى در استان سيستان و بلوچستان و به ميزبانى منطقه آزاد چابهار در سواحل درياي عمان برگزار شد.

تيم منتخب ووشوى ساحلي پسران هرمزگان در بخش ساندا با تركيب عليرضا آهنج در وزن منهاى ٥٢ كيلوگرم، محمد اوژند در وزن منهاى ٥٦ كيلوگرم، روح الله زارعى در وزن منهاى ٦٠ كيلوگرم، محمد زارعى در وزن منهاي ٦٥ كيلوگرم، فرزاد راز و رضا قنبرى بترتيب در اوزان منهاى ٧٥ و ٨٠ كيلوگرم به اين رقابت ها اعزام شده بود.

مهدى تاجيك و رضا زحمتكشان به عنوان سرمربى و مربى و رحيم رحيمى جاشويى نيز به عنوان سرپرست تيم اعزامى هرمزگان به اين رقابت را همراهى كردند.

رقابت های ووشو ساحلی برای اولین بار در دنیا بر روى ماسه و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در کنار دریای عمان در شهر بندری چابهار برگزار گردید.

سیستان و بلوچستان قهرمان اين دوره از رقابت ها شد و تیم های هرمزگان و خراسان جنوبی به ترتيب دوم و سوم را شدند.

اين دوره از رقابت ها با حضور هشت تیم در قالب ٦٧ فایتر در رده سنی بزرگسالان با شور و نشاط خاصی با حضور قهرمانان ملی و آسیا در سواحل چابهار برگزار شد كه پنج تيم از سيستان و بلوچستان و سه تيم از استان هاى هرمزگان، گلستان و خراسان جنوبى در اين پيكارها حضور داشتند.

محمد اوژند در وزن منهاى ٥٦ كيلوگرم و فرزاد راز در وزن منهاى ٧٥ كيلوگرم به مدال نقره اين رقابت ها رسيدند و محمد زارعى و رضا قنبرى نيز بترتيب در اوزان منهاى ٦٥ و ٨٠ كيلوگرم عنوان سومى را براى هرمزگان به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار