رئيس هيأت وزنه‌بردارى هرمزگان:
رئيس هيأت وزنه بردارى هرمزگان گفت: آسيب ديدگى مانع از حضور سه تن از وزنه‌برداران هرمزگانى در رقابت هاي قهرمانى كشور و انتخابي تيم ملي بزرگسالان شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 24 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، محمد راستی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی كشور و انتخابی تيم ملی بزرگسالان بزرگسالان جام شهدای امیدیه با حضور ١٦٤ ورزشکار در قالب 29 استان از تاریخ دوم لغایت ششم بهمن ماه جارى در استان خوزستان در حال پيگيرى است.

وی افزود: پيش از اين قرار بود تیم منتخب وزنه برداری بزرگسالان استان هرمزگان در بخش مردان با هفت شرکت کننده به این پيكارها اعزام شود كه متأسفانه بعلت آسیب دیدگی سه تن از وزنه برداران از حضور در اين رقابت ها باز ماندند.

رئيس هيأت وزنه بردارى هرمزگان ادامه داد: افشین فروزان، مهدی غلامپور و پیمان دهقانی سه تن از ورزشكاران آسيب ديده استان بودند كه متأسفانه نتوانستند به اين مسابقات اعزام شوند تا شانس مدال آوری هرمزگان در اين پيكارها بالا برود.

راستى اضافه كرد: رضا ایرانمنش در دسته 55 کیلوگرم، مهران قاسم زاده و مجید عسکری در دسته 67 کیلوگرم و فردین نادری در دسته فوق سنگین چهار شركت كننده هرمزگانى در رقابت‌های قهرمانی كشور و انتخابی تيم ملی هستند كه به اين مسابقات اعزام شدند.

وى عنوان داشت: رضا ايرانمنش وزنه بردار دسته 55 كيلوگرم كه يكی از شانس‌های كسب مدال برای هرمزگان بود در نخستين روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور متأسفانه با عدم تعادل و انداختن سه حرکت یکضرب از کسب مدال باز ماند.

رئيس هيأت وزنه بردارى هرمزگان اظهار كرد: تاكنون مجيد عسكری وزنه بردار هرمزگانى عضو تيم مليچی بزرگسالان به همراه مهران قاسم زاده قهرمان جوانان كشور در دسته 67 كيلوگرم بر روي تخته رفتند كه عسكري با كسب ركورد مجموع 288 كيلوگرم صاحب گردن آويز طلا شد و قاسم زاده جوان با مجموع 266 كيلوگرم سوم شد و برنز گرفت.

راستی افزود: مجيد عسكری در حركت يكضرب با ركورد 128 كيلوگرم دوم شد و نقره گرفت اما در حركت دوضرب با يک اجرای ديدنی با ركورد 160 كيلوگرم، هرمزگان صاحب مدال طلا كرد و در مجموع با ركورد 288 كيلوگرم قهرمان شد و مهران قاسم زاده در حركت‌های يكضرب و دوضرب بترتيب ركوردهای 121 و 145 كيلوگرم را برای خود ثبت كرد و صاحب دو مدال برنز شد و در مجموع هم با ركورد 266 كيلوگرم به عنوان سومی اين رقابت ها دست يافت.

وی در پايان يادآور شد: در دسته 67 كيلوگرم مجید عسكری و مهران قاسم زاده از هرمزگان، مرتضی شاهقلیان از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل جمعه پور از خوزستان، مهدی رضازاده از مازندران، محمد محمدی از کرمانشاه و مهدی نوری از زنجان روی تخته رفتند.

بدشانسى مانع از حضور 3 وزنه بردار هرمزگانى در انتخابى تيم ملى شد/ درخشش مجيد عسكرى در قهرمانى كشور
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار