بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات عنوان کرد:
بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان گفت: کارشناس واحد مطبوعات اداره ارشاد استان در توزیع آگهی‌های دولتی همچنان دارد تخلف می‌کند.
کد خبر: ۷۰۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸ 25 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات با بیان اینکه چندین ماه نبود مدیر کل در اداره ارشاد موجب شده تا مسئول واحد مطبوعات برای خود قانون وضع کند و به هیچ وجه نیز پایبند قوانین حاضر اداره مطبوعات داخلی و وزارت ارشاد نیست افزود: وقت آن رسیده که مدیر کل جدید بدون تعارف با تخلفات برخورد جدی کند و بنده حاضرم در جلسه ای مستندات تخلفات کارشناس مسئول واحد مطبوعات را ارائه نمایم.

این فعال مطبوعاتی افزود: مصداق‌های تخلف در واحد مطبوعات اداره ارشاد فراوان است و نمونه‌اش نیز تخطی از شیوه نامه توزیع آگهی‌های دولتی است که تحت عناوین مختلف در حال وقوع است.

وی افزود: در برهه‌ای که اداره کل ارشاد بدون مدیر اداره می‌شد برخی مسئولان حوزه مطبوعات با دور زدن قانون برای نشریه خودشان به صورت اختصاصی از واحد مطبوعات داخلی وزارت خانه، امتیاز شخصی گرفتند و کارشناس ارشاد نیز در این راستا کمک شایانی به بروز تخلف کرد که باید این بساط جمع‌آوری شود.

حسین پور اضافه کرد: اینکه کارشناس مطبوعات ارشاد با استفاده از جایگاه خود هوای تعدادی از افراد را دارد و در جایی دیگر به دنبال زمین زدن برخی افراد است نمونه بارز غرض ورزی شخصی است که باید گفت اداره‌ای به نام فرهنگ و ارشاد نباید جولانگاه چنین حرکاتی باشد و باید با آن برخورد کند.

بازرس انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات تصریح کرد: ممکن است کارشناس محترم مطبوعات ارشاد استان دلیل تخطی از قانون را کمک به مطبوعات عنوان کند که صد البته همه اهالی مطبوعات نیز موافق نرمش قانون برای کمک به وضعیت اسفناک موجود هستند، اما این نرمش تنها نباید به نفع دو یا سه نشریه خاص انجام شود که مدیران آنها در مطبوعات صاحب منصب هستند بلکه باید از نرمش قانون به نفع قاطبه مطبوعات بهره‌برداری شود.

واحد مطبوعات ارشاد همچنان دارد تخلف می‌کند
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار