استان هرمزگان جزء 5 استان پر درآمد کشور است اما جزء 3 استان فقیر کشور نیز محسوب می‌شود و این ننگ بزرگی برای ماست که استان هرمزگان در چنین وضعیتی را دارد.
کد خبر: ۷۰۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 25 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم استان هرمزگان خطاب به وزیر امور دارایی و اقتصادی با فعالین اقتصادی گفت: در همین مدت کوتاه مسئولیت شما، دو کار خوب صورت گرفت.

وی ادامه داد: یکی انتصاب جناب میراشرفی و دیگری تعیین و تکلیف آلمینیوم المهدی بود که سه سال پیگیر این موضوع بودیم و سرانجامی نداشت.

وی اضافه کرد: در این نشست تنها مشکلات مطرح شد و توانایی ارائه راه‌حل به دلایل مختلف از سوی فعالین وجود ندارد و ارائه راه‌کار وظیفه تیم شماست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: هر استانی که مازاد درآمد داشته باشد باید 50 درصد از این مازاد به خود استان بازگردد اما چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

مرادی بیان کرد: اگر در این چند سال این مبلغ به استان برگشت داده می‌شد دست جناب استاندار برای انجام فعالیت‌های مختلف بازتر بود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در لایحه‌ای که دولت به مجلس داده است مالیات امسال استان هرمزگان افزایش پیدا کرده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: بانک‌ها املاک اشخاصی که اقساط خود را پرداخت نکرده‌اند را مصادره کرده است و بعضا 10 سال است که هیچگونه فعالیتی روی آن زمین انجام نمی‌دهد در صورتی که با کوچکترین کمکی امکان راه اندازی این بنگاه‌ها بود.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان هرمزگان جزء 5 استان پر درآمد کشور است اما جزء 3 استان فقیر کشور نیز محسوب می‌شود و این ننگ بزرگی برای ماست که استان هرمزگان در چنین وضعیتی را دارد.

وی ادامه داد: در استان هرمزگان 57 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار