رئیس دیوان محاسبات کشور در نشست شورای اداری:
بر اساس گزارش های واصله برخی از دستگاه‌های دولتی هرمزگان به سمت رسانه‌های خاصی غش می‌کنند؛ از این رو لازم است که استاندار و مدیرکل ارشاد در توزیع ناعادلانه‌ آگهی‌ها ورود کنند.
کد خبر: ۷۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 01 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری موج، «عادل آذر» در یازدهمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان، با اشاره به میزان بالای زمین خواری در هرمزگان، اظهار داشت: علائم موجود بیانگر آمار بالای زمین‌خواری و دریا‌خواری در استان هرمزگان است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه املاک و اموال دولتی می‌بایست علاوه بر بیمه‌نامه‌داری شناسنامه نیز باشد، یادآور شد: در برخی موارد املاک دولتی به دلیل نداشتن شناسنامه چندین بار خرید و فروش شده اند یا به دلیل نداشتن بیمه مجبور به جبران خسارت‌های کلان شده اند.

غش کردن برخی ادارات دولتی برای رسانه‌های خاص/هرمزگان در صدر زمین خوارترین استان های کشور

 

استانداری و ارشاد در توزیع ناعادلانه آگهی‌ها ورود کنند

وی با خطاب قرار دادن استاندار هرمزگان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های واصله برخی از دستگاه‌های دولتی هرمزگان به سمت رسانه‌های خاص غش می کنند؛ از این رو لازم است که استاندار و مدیرکل ارشاد در توزیع ناعادلانه‌ی آگهی ها ورود کنند.

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه در زمینه پیشگیری باید آموزش لازم برای مدیران اجرایی عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: بسته آموزشی تهیه شده و استان به استان و دستگاه اجرایی به دستگاه اجرایی ارائه می شود.

دیوان محاسبات به دنبال مچ گیری نیست

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه به دنبال رو کم کنی، پرونده سازی و مچ گیری نیستیم، بیان کرد: مدیران باید جسارت داشته باشند و دیوان محاسبات را یار خود بدانند و به هیچ وجه به دنبال ممانعت مدیران از تصمیم گیری نیستیم.

وی در پایان ضمن اشاره به عدم استفاده صحیح از منابع توسط مدیران، خاطر نشان کرد: برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از منابع و اعتباراتی که در اختیار دارند به درستی استفاده نمی کنند که این موضوع باعث خواب سرمایه و هزینه های گزاف در آینده می‌شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار