با حضور معاون اقتصادی استاندار؛
معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نمایشگاه توانمندی‎‎های مهریز از این شهرستان به عنوان معدن ابتکارات یاد کرد.
کد خبر: ۷۱۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 02 February 2019

«علی زینی ‎ وند» در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان مهریز، گفت: محصولات مهریز دارای تنوع و گوناگونی خاصی است و می‎‎تواند با ابتکارات مردم مهریز در فضای مجازی تبلیغ شود تا همه استان نیز از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید به جوانان اعتماد کرد و تصدی امور مختلف را به آنها واگذار کرد چرا که با کمک آنها می‌توان رویکرد ‎ ها را در فضایی مناسب پیش ببریم.

زینی ‎‎ وند افزود: همه استان ‎ ها باید از شهرستان مهریز الگو بگیرند تا شاهد شکوفایی اقتصاد و موفقیت آنها نیز در عرصه حمایت از کالای ایرانی باشیم.

وی گفت: هر کشوری مشکلاتی دارد ولی این که چگونه با آنها برخورد کنیم، مهم است.

وی ادامه داد: مشکل الان کشور ایران، اقتصادی است و راه حل آن، اقتصاد مقاومتی و نمایش آن در قالب نمایشگاه‏‏های ابتکاری مردم همچون در مهریز است.

زینی ‎ وند ادامه داد: فرماندار مهریز پرتلاش و پیگر مسایل ابتکاری شهرستان است و این باعث شده این نمایشگاه به عنوان ابتکار عمل مهریز در کارنامه این شهرستان ثبت شود.

حجت السلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم. قدردان خون شهدا و عزت ‎ بخش خون آن ‎ ها باشیم.

وی افزود: باید با تدابیر لازم، استفاده از منویات رهبری و همت مردم، شهرهای خود را بسازیم و خدمتی ارزنده به همشهریان ارائه دهیم.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: غرفه ‎ های این نمایشگاه نشانه خدمات ارزنده به مشتریان و ابتکارات ارزشمند سازمان ‎ های دولتی و غیر دولتی به مردم مهریز است.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه در بیش از 70 غرفه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تا پنج روز دایر است.

وی با بیان این نمایشگاه مذکور با حضور فعال کارآفرینان، اصناف و ادرات دولتی و موسسات غیر دولتی بر پا شده است، افزود: در این نمایشگاه خدمات مختلفی از جمله صدور کارت ملی هوشمند، خدمات درمانی و بیمه‏ای نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‏شود.

رستگاری ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگر انقلاب اسلامی با همدلی، همراهی و همکاری همه ادارات بخش‌های خصوصی که در خارج و داخل شهر حضور داشتند، برای ارائه خدمتی آسان به مردم شریف مهریز و هم استانی‏ها دایر شده است.

در حاشیه این نمایشگاه از تمبر نمایشگاه چهل ساله دستاوردهای انقلاب رونمایی و از طرف اداره پست به فرماندار مهریز و معاون فرهنگی استاندار یزد اهدا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار