مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز از خرید 2000 چراغ LED برای پارک‌ها خبر داد و گفت: با خرید و نصب این چراغ‌ها بیش از 90 درصد پارک‌های اهواز روشن می‌شوند.
کد خبر: ۷۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 19 February 2019

قادر کعب عمیر در خصوص اقدامات انجام شده جهت زیباسازی اهواز تا قبل از نوروز، اظهار کرد: در این راستا فراخوان طراحی المان‌های موقت نوروز منتشر شد که استقبال خوبی از آن شده است و کار طراحی و نصب این المان‌ها در سطح شهر انجام خواهد شد.

وی افزود: برای نخستین بار در اهواز و دومین بار در کشور، پارک هنر در محل پارک مالیات در گلستان راه‌اندازی شده که امیدواریم تا قبل از پایان سال افتتاح شود. پارک هنر محل حضور هنرمندان و آثار آن‌ها است. آثار سمپوزیم سنگ که در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد نیز در این محل قرار داده می‌شوند. در آینده نیز گالری نقاشی در این محل راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: همچنین فراخوان سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی فلز و بازیافت اهواز منتشر شده است که کار ساخت این مجسمه‌‌ها از روز شنبه آغاز می‌شود و 10 روز برای تکمیل این مجسمه‌ها فرصت وجود دارد.

کعب‌عمیر در خصوص روشنایی پارک‌های اهواز، بیان کرد: 2000 چراغ LED 120 وات که نیاز شهر اهواز بود خریداری شده است. با خرید و نصب این چراغ‌ها بیش از 90 درصد پارک‌ ‌های اهواز و حتی پارک‌های محلی روشن می‌شوند.

وی ادامه داد: حداقل گارانتی این چراغ‌ها پنج سال است بنابراین تا پنج سال نباید پارک‌ها به علت خرابی چراغ خاموش شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار