با حمایت وزارت ارشاد برگزار شد:
«فاطمه رضایی» خواننده زنی است که قبل از انقلاب در بندرعباس خوانندگی می کرد و در محافل مختلف حضور پیدا می‌نمود و بعد از انقلاب ممنوع‌الفعالیت شد.
کد خبر: ۷۱۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 19 February 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران، قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر خانه موسیقی ایران جشنی بر پا کرد که در آن از تعدادی اهالی موسیقی و هنرمندان تجلیل نمود و در میان این تجلیل شده ها نامی از یک زن بود که ممنوع‌الکار و ممنوع‌الفعالیت است و از خوانندگان زن قبل از انقلاب در منطقه بندرعباس و هرمزگان بوده که بعد از انقلاب اجازه خوانندگی پیدا نکرد اما در این جشن به عنوان خواننده از وی تجلیل شد!

«فاطمه رضایی» خواننده زنی است که قبل از انقلاب در بندرعباس خوانندگی می‌کرد و در محافل مختلف حضور پیدا می‌نمود و بعد از انقلاب ممنوع‌الفعالیت شد.

وی بعد از انقلاب در دبی یک آهنگ ضبط کرد اما نتوانست فعالیت دیگری داشته باشد و اوج فضاحت این خواننده آنقدر زیاد بود که بچه‌های مسجدی در بندرعباس بعد از انقلاب تمام کاست‌ها و نوارها و فیلم‌های او را آتش زدند.

حالا در چهل سالگی انقلاب عده‌ای به نام جشن خانه موسیقی با حمایت وزارت ارشاد از فردی تجلیل کردند که خواننده طاغوتی است و اصلاً سهمی در موسیقی انقلاب ندارد و ممنوع الفعالیت است.

این مدل قبح شکنی ها در زیر مجموعه وزارت ارشاد موضوعی است که هر روز به نحوی تکرار می‌شود.

تجلیل خانه موسیقی از خواننده زن طاغوتی!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار