به هر جهت به نظر می رسد عدل هاشمی آنقدر خود را قدرتمند می بیند که در مجلس به صراحت نام خود را در میان معترضین به دولت عنوان کند و حتی وزرا را تهدید به برآوردن نیازهای حوزه اش نماید.
کد خبر: ۷۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷ 23 February 2019
چند روز پیش خبری بر روی خروجی تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت الف با تیتر "امضای نماینده کهگیلویه و بویراحمد پای طرح استیضاح رئیس جمهور " منتشر شد که پس از چند روز باعث برخی موضع گیری ها در انتقاد یا حمایت از وی شد.یکی از مخاطبان تابناک تحلیلی ارسال نموده است که انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب مطلب مورد نظر نیست . شما هم می توانید در نقد ، تایید یا تکذیب آن نظر خود را بیان کنید.
در این مطلب آمده است : در یک انتقاد نامه جمعی از اصلاح طلبان منتشر شده است که عدل هاشمی را به نوعی موقعیت نشناس معرفی می کند ضمن اینکه هشداری هم به استاندار داده اند که مواظب اقدامات عدل هاشمی باشد.
نامه جمعه از اصلاح طلبان در انتقاد از عدل هاشمی
در این نامه آمده است : شرایط بحرانی و بغرنج کشور، فشارهای روز افزون دشمنان داخل و خارج و تحریم های ناجوانمردانه ابرقدرتها عرصه را بر مردم و دولتمردان تنگ کرده است. از طرف دیگر خروج رئیس جمهور ایالات متحده از برجام و معاهدات بین المللی نظم سیاسی دنیا را به هم ریخته است و دنیا هرروز از صلح، دوستی، آسایش وگفتگو فاصله میگیرد.

در وضعیت کنونی، مردم ایران اسلامی به خوبی دریافته اند که در میدان جنگ قرار گرفته اند. رهبر معظم انقلاب نیز بارها مردم و حکومتی ها را به حمایت از دولت در این شرایط سخت دعوت نمودند، تا جایی که به صراحت اعلام داشتند: *((همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می‌کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می‌کنم و به مسئولان بلندپایه آن اعتماد دارم))* ، اما عده ای معدود برای رسیدن به منافع شخصی بر دولت میتازند تا شاید منافع آنی خود را حفظ نمایند.

گذشت زمان نشان داده است که در سخت ترین شرایط دولت تدبیر و امید، حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ همواره از مخالفین یکه تاز دولت بوده و می باشد. در مخالفت با برجام در خانه ملت با دیگر افراط گرایان برجام را بطور نمادین به آتش کشید در حالی که چند روز بعد از آن رهبری انقلاب حمایت از برجام را ضروری دانستند. در انتخابات ریاست جمهوری به صراحت از کاندیدای مقابل دکتر روحانی حمایت کردند، در استیضاح وزرا و عدم رای اعتماد به آنها نقش داشتند. و اخیرا در این مقطع زمانی که دولت نیاز به حمایت همه جانبه دارد به جمع استیضاح کنندگان رئیس جمهور پیوسته است و مدام بر تخریب دولت و دولتی ها می کوبند.

اما نکته جالب اینجاست که ایشان برای بر کرسی نشاندن نیروی های خود به دولت فشار می آورد و سعی دارد مدیریت دستگاه های دولتی در شهرستان کهگیلویه را به دست نیروهای حامی خود بسپارد.

عدل هاشمی پور که این روزها ریزش فراوان آرای مردم را لمس میکند و از آن هراس دارد، به هر دری میکوبد تا خود را احیا کند، انشقاق درون جریانی و انباشته شدن وعده های ایجاد اشتغال برای فرزندان لیدرهایش، بعلاوه وعده های معروف آماده باش وی همگی باعث انزوا و سراسیمگی وی از شکست در انتخابات ۹۸ شده است.
علی ایحال؛ حامیان دولت از عدم واکنش مناسب آقایان دکتر احمدی استاندار محترم، دکتر نظری معاون محترم امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید علی پرواز مدیر کل سیاسی و انتخابات، به شدت معترض هستند، آنها باید هر چه سریعتر از خواب بلند شوند و جلوی دخالت در امور قوه مجریه توسط آقای هاشمی پور را بگیرند.
نمایندگان دولت در استان پاسخ بدهند ؛ کسانی که به تخریب دولت کمر بسته اند، چطور همزمان با کارشکنی، سهم خواهی میکنند؟؟
عدل هاشمی نماینده قدرتمند مجلس
اما در مقابل عده ای معتقدند که جایگاه فعلی و جایگاه گذشته عدل هاشمی ، اطمینان از نیازمندی بیشتر وزرای دولت و خود رئیس جمهور به همکاری وی و دوستانش در قرارگاه خاتم و حتی نیاز استاندار در استان به حمایت های قرارگاه خاتم ، اجازه هیچگونه اقدام تند یا تقابلی را به دولتیان جهت برخورد با وی را نمی دهد.
بر اساس این تحلیل رئیس جمهور که در روزهای تبلیغات سعی در حمله به شاخه های نهادهای انقلابی مانند قرارگاه خاتم را داشت در اولین روزهای حضور خود بر مسند به صراحت از این گونه نهادهای تقاضای کمک کرد و اتفاقا تنها نهادی که به طور تمام و کمال به وی دست حمایت داد همین قرارگاه خاتم بود که هر کجا خارجی ها دست وی را به اصطلاح در پوست گردو قرار دادند ، با قدرت تمام به یاری اش شتافت و کارهایش را به نحو احسن تکمیل و تحویل داد و مانند خارجی ها گروگیری هم نکرد. برای نمونه پروژه های عظیم در عسلویه و اخیرا راه اندازی و تکمیل مهمترین پالایشگاه ساخت داخل برای تولید بنزین است که رئیس جمهور و وزیر نفت نفس راحتی در این خصوص کشیدند.
در استان کهگیلویه و بویراحمد هم وضع بر همین منوال است چرا که در مهمترین پروژه هایی که پیمانکاران مرتبط با دولت به بهانه های مختلف سهل انگاری کرده اند تا جایی که منجر به خلع ید شده اند ، این قرارگاه خاتم و دوستان و همکاران عدل هاشمی بوده اند که بدون هیچگونه تقاضای نامعقول یا خواسته های سیاسی وارد کار شده اند و خیال استاندار را راحت کرده اند! برای نمونه سد تنگ سرخ که در طی سال ها زیاد تنها 4 درصد پیشرفت داشت به یکی از شاخه های قرارگاه خاتم سپرده شده است که پیمانکار مرتبط با قرارگاه خاتم بدون دریافت بسیاری از مطالبات خود اما باعث پیشرفت 12 درصدی در مدت کمتر از یک سال حضور قرارگاه فجر خاتم شده است. این در حالی است که همین قرارگاه خواستار تعیین تکلیف وضعیت معارضان از طرف دولت شده بود تا بتواند هرچه سریعتر کار را پیش ببرد اما در واقع مجریان دولتی توانایی پابه پا رفتن را تاکنون نداشته اند!
و از طرف دیگر استاندار به یقین رسیده است آنانکه گاه گاه با عنوان اصلاح طلبی سعی در فشار بر وی را دارند در واقع گروه کوچکی منفعت طلب هستند که توانایی اداره گروه خود را هم ندارند و همیشه سعی در بازی کردن نقش منتقد را دارند در حالی که مردم چندان امیدی به سخنان آنان ندارند و البته اهمیتی هم به آنان نمی دهند! و در واقع اصلاح طلبان واقعی نیستند.
یا موضوع جاده پاتاوه به دهدشت که یکی از مهمترین پروژه های راه سازی استان است با پیگیری های عدل هاشمی است که امیدها را برای بهره برداری هرچه سریعتر پررنگ کرده است.
به هر جهت به نظر می رسد عدل هاشمی آنقدر خود را قدرتمند می بیند که در مجلس به صراحت نام خود را در میان معترضین به دولت بر سر حقوق مردم عنوان کند و وزرا را هم تهدید به برآوردن نیازهای حوزه اش نماید.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منتظر وعده کار عدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
پخخخخخخ. اولا عدل دیگه داخل قرارگاه خاتم هیچکارست.دوما عدل با این کارهاش به فکر اینه که تاییدیه شورای نگهبان رو بگیره. اگر واقعا سیاستمدار بود باید هر کاری تاجگردون و زارعی انجام میدن رو انجام بده. خودتون قضاوت کنید تو این سه سال با این کاراش چه کاری برای کهگیلویه انجام داده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اولا دیگه عدل رای نمیاره دوما تاالان کاری که دردید مردم باشه نکرده عدل میخادباایکاراش خودش نشون بده چون واقعاازلحاظ سیاسی ضعیفه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار