امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مسئله نفوذ در قالب عالی‌ترین مقام کشوری هم می‌تواند اتفاق بیافتد و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این زمینه وظیفه سنگینی دارند و باید با هوشیاری در گزینش افراد دقت بیشتری کنند تا مانع نفوذ شوند.
کد خبر: ۷۲۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 01 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در خطبه نماز جمعه شاهین‌دژ به سال‌روز حمله گارد بنی صدر به مردم حزب‌اللهی در هفته جاری اشاره کرد و گفت: بنی صدر بعد از ریاست جمهوری به دنبال حذف انقلابی‌‌ها بود و در سخنرانی طولانی خود ضمن بیان افکار مصدق به مردم انقلابی توهین کرد که با اعتراض حزب‌اللهی‌ها مواجه شد و منافقین از این فرصت استفاده کرده و به بنی صدر پیوستند و این بیانگر مسئله نفوذ است که در قالب عالی‌ترین مقام کشوری هم می‌تواند اتفاق بیافتد و باید هوشیار باشیم و مسؤولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند و در گزینش افراد دقت بیشتری کنند تا مانع نفوذ شوند و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این زمینه وظیفه سنگینی دارند.

وی افزود: سه شنبه این هفته به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده و کمک به فقرا نیز سیره پیامبر(ص) است و با توجه به این سیره امام خمینی(ره) کمیته امداد را تاسیس کرد که کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ مهم‌ترین وظایف کمیته امداد را بررسی و شناخت انواع فقر، ارائه پیشنهاد برای رفع فقر و ایجاد تسهیلات لازم برای حمایت‌های درمانی عنوان کرد و پیشنهاد داد کمیته امداد با ارائه وام اشتغال‌زایی و ایجاد تولید، باعث کاهش فقرا و از گدا پروری جلوگیری کند.

وی حفظ عزت فقرا را ارزشمند دانست و ادامه داد: کمیته امداد ضمن حفظ عزت فقرا باید به مستحق واقعی براساس تحقیق کمک کند و نه رابطه و سفارش، مستحق‌های واقعی را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

فصیح‌نیا بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید تبیین شود که در این راستا در نظر داریم چندین جلسه با مردم، مسؤولان و روحانیون شهر برگزار کنیم و ضمن بیان گام دوم انقلاب در زمینه عمل به آن قدم برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار