رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با اعلام برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: با فرا رسیدن سال جدید در دو بخش امور گردشگری و اسکان مسافران نوروزی خدمات خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۲۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 18 March 2019

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان با اعلام برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: با فرا رسیدن سال جدید در دو بخش امور گردشگری و اسکان مسافران نوروزی خدمات خواهیم داشت.

به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر، سعید خوشبخت، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به عنوان پایلوت خدمات نوروزی، امسال با تمام قوا وارد شده و برنامه‌ها وخدمات مختلفی را در راستای خدمات نوروزی برای مسافرین در نظر دارد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب به مسافرین و گردشگران و تسهیل در ارائه اطلاعات و آمار به مسافرین از مهمترین اهداف سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری محسوب می‌شود، تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم در جهت اسکان و رفاه مسافرین با متولیان امر و مراکز اقامتی انجام شده است.

خوشبخت با اشاره به حضور پررنگ مراکز دولتی و مجموعه‌های خصوصی حوزه‌های گردشگری، نیز خاطر نشان ساخت: در ستاد تسهیلات نوروزی مجموعه‌های گردشگری مانند شرکت سیاحتی علیصدر، مجموعه توریستی، تفریحی دهکده گنج نامه، مجموعه شهربازی رنگین کمان و در بخش‌های خدماتی نمایندگان هتل ها، اماکن اقامتی، خانه مسافر‌ها و ارگان‌هایی نظیر آموزش و پرورش، هلال احمر، میراث فرهنگی و شهرداری... حضور دارند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی، خاطر نشان ساخت: ۶ غرفه از دستاورد‌ها و دست آفرید‌های مراکز فرهنگی، ورزشی و علمی زیر مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری نیز برای مسافران و بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

خوشبخت متذکر شد: در این غرفه‌ها صنایع دستی، دستاورد‌ها و افتخارات خانه ریاضیات، رصد خانه ابن صلاح همدانی، و فرهنگسرا‌ها و باشگاه شهرداری در معرض دید عموم قرار دارد.

وی با بیان اینکه غرفه‌های مختلفی نیز در محوطه بیرونی مجتمع عین القضات همدانی در نظر گرفته شده است، افزود: غرفه‌هایی نظیر صنایع دستی، سفال، کتاب و ... نیز برپا شده است که علاقمندان و مسافرین می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید داشته باشند.

خوشبخت با اشاره به فعالیت ۱۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در طول تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: ۵ دستگاه اتوبوس با حضور یک نفر راهنما، برای بازدید مسافرین و گردشگران از ابنیه تاریخی و مقاصد گردشگری همدان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۵ دستگاه اتوبوس دیگرنیز در ۵ نقطه از سطح شهر مستقر خواهند بود که جهت جا به جایی مسافران و گردشگران آماده خدمت رسانی هستند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان یاد آور شد: برنامه‌های فرهنگی شاد مختص کودکان و همچنین اجرای دو نوبت موسیقی برای ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.

 خوشبخت در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۳۷ جهت رسیدگی به مشکلات نوروزی گفت: امسال چند خط تلفن رند برای ارتباط مردم و مسافران جهت رسیدگی به مشکلات در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار