مختار پور به دلایل نامعلومی از دیدار با مدیرکل نهاد کتابخانه های استان و اعضای نهاد کتابخانه های بندرعباس خودداری کرد و از فرودگاه بندرعباس مستقیم به بشاگرد سفر کرد که همین امر باعث دلخوری شدید و گلایه کتابداران بندرعباس شده است.
کد خبر: ۷۲۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 11 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، روز گذشته مراسم آغاز به کار نجمن ادبی قلم شهرستان بشاگرد، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جواد محقق، معاون بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و جمعی از مدیران و مسئولان نهاد، در کتابخانه حاج عبدالله والی خمینی‌شهر در شهرستان بشاگرد برگزار شد.

علیرضا مختارپور در این مراسم با اشاره به روند شکل‌گیری انجمن ادبی قلم در شهرستان بشاگرد، در سخنانی گفت: به لطف پروردگار، با همراهی گروهی از استادان هنر، ادبیات، هنرهای دستی و تجسمی، حرکتی در منطقه بشاگرد با عنوان طرح «مدرسه جهادی خواندن» آغاز شد که در ادامه با حضور جمعی از جوانان باانگیزه و علاقه‌مند این منطقه در پنج مرحله برگزاری، به نتایج سازنده‌ای رسید.

طبق اخبار رسیده مختار پور به دلایل نامعلومی از دیدار با مدیرکل نهاد کتابخانه های استان و اعضای نهاد کتابخانه های بندرعباس خودداری کرد و از فرودگاه بندرعباس مستقیم به بشاگرد سفر کرد که همین امر باعث دلخوری شدید و گلایه کتابداران بندرعباس شده است.

دلخوری کتابداران بندرعباس از مختارپور
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار