شهرداری بندرعباس جواب حفاری غیرقانونی اداره برق را داد؛
در پی حفاری غیرقانونی اداره برق در آستانه ورود مهمانان نوروزی و اصرار بر ادامه با ممانعت از سوی شهرداری بندرعباس مواجه شد، که همین امر اداره برق را برآن داشت طی یک اقدام بچه‌گانه به بهانه بدهی شهرداری ناحیه 1 منطقه یک بابت هزینه انشعاب و برق مصرفی، اقدام به قطع برق شهرداری کردند.
کد خبر: ۷۲۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 18 March 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، شرکت توزیع برق ناحیه دو که در حال حفاری غیر قانونی در منطقه داماهی بوده تعدادی مأمورین شهرداری از ادامه عملیات حفاری جلوگیری می‌کنند.

برق ناحیه دو بندرعباس نیز پس از ممانعت شهرداری در اجرای پروژه‌ای که مدعی بود همه مراحل قانونی آن طی شده، آمدند در آستانه سال نو با استناد به بدهی شهرداری ناحیه 1 منطقه یک بابت هزینه انشعاب و برق مصرفی، اقدام به قطع نمودن برق شهرداری کردند.
شهرداری ناحیه هم در واکنش به این اقدام با «بیل مکانیکی» آمد گودالی را در مقابل درب ورودی ناحیه دو شرکت توزیع برق بندرعباس حفر کرد.
شایان ذکر است اداره برق در استان هرمزگان در طول سال با قطع نمودن برق ادارات مختلفی من جمله «مخابرات» و مناطق مسکونی مخصوصاً در بارندگی‌ها خسارات فراوان و جبران‌ناپذیری به شهروندان وارد می‌نماید.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار