قادرکعب عمیر مدیرعامل این سازمان از پروژه های در دست اقدام در روزهای پایانی سال 97 خبرداد.
کد خبر: ۷۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 22 March 2019

به گزارش امور ارتباطات سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز قادرکعب عمیر مدیرعامل این سازمان از پروژه های در دست اقدام در روزهای پایانی سال 97 خبرداد.

کعب عمیر در این خصوص اظهار کرد: پروژه احداث پارک هنر برای دومین بار در کشور در شهر اهواز اجرا و در روزهای پایانی سال آماده بهره برداری است. 25 اثر هنری که توسط هنرمندان درسمپوزیوم بین المللی مجسمه های سنگی ساخته شده بود از پارک جزیره به پارک هنر منتقل شدند، این پارک ظرفیت جانمایی 100 اثر هنری را دارد و به گونه‌ای طراحی شده است که آثار سمپوزیوم‌های بعدی اهواز را در خود جای دهد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز به احداث آبنمای موزیکال در بلوار ساحلی شرقی اشاره کرد و گفت: این آبنما از زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود، این پروژه با همت و نظارت کامل نیروهای معاونت فنی این سازمان با اقداماتی همچون نصب سازه ریتمیک و فواره ها از ماه های گذشته آغاز شده است. در این آبنما که فرم دایره ای شکل با قطر 30 متر دارد، 500 عدد نازل عمودی استیل قابل تنظیم، 400 عدد چراغ ال ای دی رنگی، سیستم فیلتراسیون، سیستم صوتی پیشرفته و 7 عدد تابلوی کنترل کننده درایورهای دیجیتال بکار رفته هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

کعب‌عمیر در خصوص روشنایی پارک‌های اهواز، بیان کرد: 2000 چراغLED 120 وات که نیاز شهر اهواز بود خریداری شده است. با خرید و نصب این چراغ‌ها بیش از 90 درصد پارک‌ ‌های اهواز و حتی پارک‌های محلی روشن خواهد شد. حداقل گارانتی این چراغ‌ها پنج سال است.

مدیرعامل سازمان افزود: جهت استقبال از بهار سال 98 فراخوان المانهای موقت نوروزی با محوریت بهار و نوروز در شهراهوازمنتشر شد، انتشار نخستین فراخوان نقاشی دیواری شهر اهواز، اجرای مجدد عملیات نورپردازی پل غدیر(کابلی) بر روی رودخانه کارون، تعمیربازسازی و نصب فیلتراسیون آبنمای موزیکال پارک 42 هکتاری ،تعمیر وبازسازی نورپردازی پل پنجم ، تعمیر وبازسازی نورپردازی پل چهارم، تعمیر و بازسازی نورپردازی پل علوی، تعمیر وبازسازی نورپردازی پل شهید سوداگر، تعمیر وبازسازی نورپردازی پل پیچ استادیوم، تعمیر وبازسازی نورپردازی مخزن بتنی، تعمیر وبازسازی نورپردازی ساختمان سیلو، تعمیر وبازسازی نورپردازی و چراغ های روشنایی پل هلالی ، تعمیر بازسازی نور پردازی پل روگذر شهید هاشمی تقاطع خیابان امام شرقی در دست اقدام می باشند.

وی گفت: در این راستا این سازمان اقدام به استقرار دستگاه برش لیزری فلز جهت ساخت المان نوروزی و همچنین تعمیر و بازسازی المانهای موقت نوروزی در سطح شهر اهواز کرده است.

کعب عمیردرپایان افزود: امید می رود که امسال درآستانه بهار98 بتوانیم شهراهواز را برای شهروندان و میهمانان نوروزی زیبا کرده و به محیطی با نشاط و پویا تبدیل نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار